تاکید بر تشدید تحریم‌ها نشان از یاس غرب و رژیم صهیونیستی دارد/کشورهای سرسپرده هشیار باشند

۲۹فروردین۱۳،

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تاکید بر تشدید تحریم‌ها نشان از یاس غرب و رژیم صهیونیستی دارد و کشورهای سرسپرده به جای تبدیل شدن به زمین بازی غرب، چشم خود را باز کنند.

“منصور حقیقت‌پور” نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات غرب و رژیم صهیونیستی در مورد تشدید تحریم‌ها علیه ایران گفت: مسئله تشدید تحریم‌ها که از سوی غرب و رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود جدید نیست و باید به این مسئله توجه کرد که تاکید بر تشدید تحریم‌ها نشان از یاس غرب و رژیم صهیونیستی دارد.

وی با اشاره به این مسئله که اگر رژیم صهیونیستی و غرب بخواهند با نیروی نظامی برای مقابله با ایران وارد صحنه شوند ضربه سختی خواهند خورد ادامه داد: باید به این مسئله توجه کرد که دنیا بزرگتر از فکر و اندیشه غربی‌هاست و تمام امکانات در اختیار غرب و رژیم صهیونیستی نیست که بخواهد تحریم کند.

حقیقت‌پور باتاکید بر این مطلب که موضع تشدید تحریم‌ها همواره از سوی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود تصریح کرد: مدت زیادی است که دشمنان کشور در حال تحریم ایران می باشند اما جوانان این مرز و بوم همواره توانسته‌اند به راههای جدیدی برای پیشرفت دست پیدا کنند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این مطلب که دوره جنگ جهانی اول به اتمام رسیده است گفت: غرب و رژیم صهیونیستی در وضعیتی نیستند که بتوانند کشورهای دیگر را مورد استعمار قرار دهند .

وی در پایان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و غربی‌ها بهتر است به جای این حرف‌ها به فکر حل مشکلات داخلی و اقتصادی خود باشند و کشورهای سرسپرده به جای تبدیل شدن به زمین بازی غرب،چشم خود را باز کنند.

گفتنی است؛ در اقدامی ناگهانی تعدادی از بانک‌های ترکیه از مشتریان ایرانی خود خواسته‌اند حساب بانکی خود را تخلیه کنند و در غیر این صورت، پول آنها بلوکه خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.