تحول بنیادین در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی در راه است

۴ مهر – ۰۴:۱۳:۵۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

رئیس منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه شورای منطقه هشت که در واحد شهرری برگزار شد گفت: ایجاد تحولات اساسی در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی به زودی اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مومن بالله به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامی‌داشت رشادت‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دیدگاه ارزشی را سرلوحه امور دانشگاه آزاد اسلامی دانست و به تشریح ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استانی خواهد شد و ساختار متمرکز کنونی به ساختار غیرمتمرکز تبدیل می شود،
رئیس منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به شرح نحوه عملکرد واحدها در ساختار جدید پرداخته و ابراز امیدواری کرد که با رویکردهائی که در سیاست کلان دانشگاه وجود دارد بتوانیم اختیارات مدیریتی واحدها را افزایش دهیم.
دکتر کیانوش فتحی واجارگاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و محکوم نمودن ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبر عظیم‌الشان اسلام، به عنوان میزبان این جلسه، گزارشی از سابقه و توانمندی‌های واحد شهرری ارائه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی بیان کرد: هرچه داریم از برکت شهدای عزیز ۸ سال دفاع مقدس است، که ما را از ثمرات زیادی بهره‌مند ساخته است.
امام جمعه شهرری به اهانت اخیر استکبار جهانی به ساحت پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: این اهانت دل‌های همه مسلمانان را آزرده و بیانگر نهایت ضعف دشمن است، مسلما اگر قدرت و توانائی مقابله داشتند از راه دیگری برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کردند، البته تلاش دشمن برای آزمایش نمودن مسلمانان است که خوشبختانه ملت‌های مسلمان رو سفید بودند.
در پایان پس از دیدار از نمایشگاه هفته دفاع مقدس که توسط بسیج کارکنان واحد و به حمایت دفتر فرهنگ اسلامی برپا شده بود، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام شاهچراغی برگزار گردید.
پیش از شروع این جلسه، رئیس، دبیر و روسای واحدهای منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور در حرم مطهر امام راحل، با آرمان‌های رهبرکبیر انقلاب و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۵۱۶۱۳۵۵۸۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.