تردد ۳۷۶ هزار خودرو در محورهای استان گیلان طی دو روز اخیر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته بالغ بر ۳۷۶ هزار خودرو در محورهای گیلان تردد داشته‌اند، گفت: آزادراه قزوین – رشت پرترددترین محور ورودی گیلان طی روز گذشته بوده است.

تردد ۳۷۶ هزار خودرو در محورهای استان گیلان طی دو روز اخیر

به گزارش ممتاز نیوز، غلامعلی نیک فهم با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: از اول لغایت ۲۲ شهریورماه یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۳۴۲ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است که افزایش یک درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی همچنین از خروج یک میلیون و ۶۷۹ هزار و ۲۵۹ دستگاه وسیله نقلیه از استان طی مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش در ورود داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه از ورود ۴۳۶ هزار و ۲۸۰ خودرو به گیلان از ۱۸ لغایت ۲۲ شهریورماه خبر داد و خاطرنشان کرد: طی همین مدت ۴۲۵ هزار و ۳۹۸ خودرو از گیلان خارج شده اند که نسبت به هفته قبل شاهد افزایش هفت درصدی در ورود به استان و ۱۸ درصدی در خروج از استان هستیم.

نیک فهم در ادامه از ورود ۲۱۴ هزار و ۱۹۹ خودرو به گیلان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۱۶۱ هزار و ۸۹۶ خودرو نیز طی این مدت از استان خارج شده اند؛ این در حالی است که فقط روز گذشته ۱۱۸ هزار و ۷۷۵ خودرو وارد استان شده است.

وی با اشاره ترافیک فوق سنگین آزادراه قزوین – رشت در محدوده منجیل به رودبار، خاطرنشان کرد: روز گذشته شاهد ورود ۶۶ هزار و ۳۰۸ خودرو از آزادراه قزوین – رشت و ۳۳ هزار و ۶۴۳ خودرو از محور رامسر – چابکسر به استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان متذکر شد: با توجه به عدم تردد خودرو در آزادراه شمال، بسیاری از خودروها از محورهای استان گیلان تردد می کنند و به سایر استان ها می روند لذا شاهد ترافیک سنگین در محورهای ورودی و خروجی استان هستیم.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.