تطهیر یا تخفیف جرم سران فتنه و فتنه‌گران خواست دشمنان انقلاب است

۲۷م دیماه ،

abdolvahedmirzazadeh-emdemkhr15-6-91-5.jpg

در پایان نشست مشترک هیات رییسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان طی بیانیه‌ای جریان تطهیر یا تخفیف جرم سران فتنه و فتنه‌گران خواست دشمنان انقلاب اسلامی برشمرده شد که هرگز دوستداران انقلاب به دنبال آن نبوده و نخواهند بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در آستانه ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت، با تاکید بر اتحاد و یکپارچگی ملت و مسوولان و سران قوا، امور ذیل را یادآور می‌شود:

۱-توطئه‌های دشمن را به ویژه در عرصه فشارهای اقتصادی، با اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه راهکارهای اقتصاد مقاومتی تنها را هبرون رفت از محاصره اقتصادی می‌دانیم.

۲- هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، جریان تطهیر یا تخفیف جرم سران فتنه و فتنه‌گران را خواست دشمنان انقلاب اسلامی می‌داند که هرگز دوستداران انقلاب به دنبال آن نبوده و نخواهند بود از همگان انتظار داریم نسبت به اظهارنظری که سبب سوءاستفاده دشمنان اسلام شده و یا سبب تردید در جامعه ولایی و حماسه‌سازان باشکوه ۹ دی شود، مراقبت نمایند.

۳- القاء واژه «انتخابات آزاد» یا کلید واژگانی از این دست در راستای توطئه در اصل انتخابات، تلقی شده و با توجه به موضوعی که مقام معظم رهبری، نسبت به آن اخطار دادند، انتظار آن را داریم که دلسوزان انقلاب با توجه به برگزاری بیش از ۳۰ انتخابات سالم در کشور و اعتماد و اطمینان مردم به ساز و کار قانونی موجود، مواضع جریان انقلاب را از استکبار جهانی بازشناسند تا مرزها شفاف گردد.

در خاتمه، خبرگان ملت، هرگونه التهاب آفرینی و ایجاد بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی را در جهت اهداف سوءدشمن ارزیابی نموده که از دید ملت بزرگ ایران، قابل گذشت نمی‌باشد.

محمد یزدی

هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.