تور موسیقی گروه شهنازی در شهرستان‌ها

جمعه ۱۹م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

گروه شهنازی به سرپرستی داریوش پیرنیاکان بعد از محرم و صفر در چند شهرستان از جمله اصفهان ، شیراز ،اراک و… به صحنه می‌رود.

داریوش پیرنیکان، سرپرست گروه موسیقی شهنازی و نوازنده تار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای تور کنسرت در شهرستان‌ها هستیم که این کنسرت‌ها بعد از محرم و صفر برگزار می‌شود.

سرپرست گروه شهنازی در ادامه افزود: همچنین قرار است گروه شهنازی در اصفهان، شیراز، کرمان، سازی، گرگان، کرمانشاه، سنندج و … به صحنه برود.

این نوازنده تار در ادامه با اشاره به اینکه در این کنسرت‌ها ۱۰قطعه در دستگاه اصفهان و دشتی و شور دشتی اجرا می‌شود، خاطرنشان نمود: در این کنسرت‌ها قطعاتی مانند پیش درامد اصفهان، تصنیف به اصفهان رو، چهار مضراب بیات راجع، تصنیف نوع بشر و رِنگ اصفهان در دستگاه اصفهان و دشتی و اورسور دشتی، تصنیف مپرس، چهارمضراب دشتی، تصنیف آن کیست و عشاق در دستگاه دشتی و شور دشتی در این کنسرت توسط اعضای گروه اجرا می‌شود.

وی در پایان درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: آهنگساز قطعات این کنسرت‌ها استاد شهناز است و حمیدرضا نوربخش (خواننده)، بهداد بابایی(عود/سه تار)، سیامک جهانگیری ( نی)، روزبه رحیمی‌(سنتور)، آرش فرهن (تنبک)، حامد جوکار( تارباس)، قاسم رحیم زاده( تار)، یاسر بیات (کمانچه) و زکریا یوسفی(دف) از اعضا و نوازندگان گروه شهنازی می باشند.

گفتنی است، گروه شهنازی ۴ و ۵ آبان ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال مخاطبان همراه بود.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.