نخستین شب کنسرت گروه شهنازی لغو شد

به گزارش خبرآنلاین، دلیل لغو اجرای نخست این کنسرت سه روزه، سفر پیش‌بینی‌نشده دو تن از اعضای گروه اعلام شده است.

به این ترتیب، کنسرت گروه شهنازی با سرپرستی داریوش پیر نیاکان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش، تنها در شب‌های پنجشنبه و جمعه (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت) در تالار وحدت اجرا می‌شود. 

 

در بخش اول این کنسرت که عنوان «بازگشت» برآن گذاشته شده، قطعات پیش در‌آمد، تصنیف به اصفهان رو، تصنیف مرغ سحر و رنگ اصفهان از ساخته‌های استاد علی اکبر شهنازی و چهارمضراب بیات راجه ساخته داریوش پیرنیاکان اجرا می‌شود.

بخش دوم این برنامه به آواز دشتی اختصاص دارد که در آن قطعات اورتور دشتی، تصنیف مپرس، بازگشت (چهارمضراب دشتی)، تصنیف دلربا و تصنیف وفا از ساخته‌های داریوش پیرنیاکان نواخته می‌شود.

اعضای گروه شهنازی در این کنسرت داریوش پیرنیاکان (تار)، حمید رضا نوربخش (آواز)، بهداد بابایی (سه تار و عود)، سیامک جهانگیری (نی)، روزبه رحیمی (سنتور)، آرش فرهنگفر (تنبک)، آرش کامور (کمانچه)، حامد جوکار (تارباس)، قاسم رحیم‌زاده (تار)، کامیار نعمت اللهی (تار)، یاسر بیات (کمانچه) و زکریا یوسفی (دف) هستند.

بنا به اعلام این گروه موسیقی، افرادی که برای این روز بلیت تهیه کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به محل خرید بلیت نسبت به تعویض بلیت خریداری شده اقدام کنند.

۲۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.