توزیع لوازم‌التحریر با ۱۵ درصد تخفیف

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از هماهنگی این وزارتخانه با واحدهای صنفی برای توزیع گسترده لوازم‌التحریر ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از هماهنگی این وزارتخانه با واحدهای صنفی برای توزیع گسترده لوازم‌التحریر ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

مجتبی خسروتاج افزود: اصناف از جمله بازوان اجرایی دولت در تنظیم بازار به شمار می‌آیند و بر این اساس، قرار بر این است که نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌‌آموزان و دانشجویان در قالب استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی تامین شود.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بر این اساس از چند ماه قبل به اتحادیه‌ها و تشکل‌ها تکلیف شده تا نسبت به تامین این نوشت‌افزار اقدام کنند و در همین راستا نیز کمبودی وجود ندارد و توزیع گسترده از شهریورماه آغاز خواهد شد. وی از ارائه تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی توزیع نوشت افزار خبر داد و گفت: البته در شهرهایی که مکان‌های استاندارد برای برپایی نمایشگاه‌ وجود دارد، نمایشگاه‌های پاییزه برگزار خواهد شد و در آن، مایحتاج مورد نیاز مردم در زمان بازگشایی مدارس توزیع خواهد شد.

 به گفته خسروتاج، نگرانی از بابت کاغذ و قیمت آن در بازار وجود ندارد و با توجه به حرکت فضای اطلاع‌رسانی به سمت فضاهای مجازی، بازار کاغذ نیز متعادل‌تر شده است.

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.