تولید ۱۵ درصدی گوشت مرغ مازاد برمصرف بازار

محمد یوسفی در گفتگو با مهر دررابطه با قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری در حدود ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان، قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ در بازار درحدود ۵۲۰۰ تا ۵۳۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار درحدود ۵۱۰۰ تومان است، درعین حال گفت: البته ممکن است طی روزهای آینده این قیمت افزایش یابد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران، تعطیلات اخیر را مورد اشاره قرار داد و افزود: طی چند روزگذشته برخی استانها گوشت مرغ را در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد مازاد برمصرف بازار تولید کرده اند.

قیمت نهاده ذرت

وی در ادامه از افزایش قیمت نهاده ذرت در کشور انتقاد کرد و افزود: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم نهاده ذرت که اوایل سال جاری در حدود ۴۸۰ تومان بود به ۶۸۰ تومان رسیده است.

به گفته یوسفی نرخ هرکیلوگرم نهاده ذرت درحال حاضر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

قیمت نهاده کنجاله سویا

این فعال حوزه پرورش مرغ گوشتی کشور درخصوص قیمت نهاده کنجاله سویا نیز گفت: قیمت هرکیلوگرم نهاده کنجاله سویا که اوایل سال جاری در حدو ۸۵۰ تومان بود هم اکنون به ۱۰۵۰ تومان رسیده است.

وی افزود: براین اساس قیمت هرکیلو گرم نهاده کنجاله سویا نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.