جزئیات برگزاری دوره ام.بی.ای کارآفرینی درحوزه سلامت

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۱۰:۴۹:۳۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور تصریح کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی از برگزاری دوره  یکساله  ام . بی . ای با رویکرد کاربردی در حوزه سلامت  با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدرضا نوروزی ضمن اعلام این خبر گفت: دوره های کاربردی که برای گروه های مختلف حوزه پزشکی و در زمینه های گوناگون علمی و تخصصی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان معتبر ترین گواهی پایان دوره از دانشکده کارآفرینی در یافت خواهند کرد.
نائب رئیس شورای عالی نظام پزشکی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مرکز توسعه آموزش های عمومی و تخصصی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با بهره گیری از اعضای هیأت علمی دانشکده کارآفرینی دو دسته آموزش‌های عمومی و تخصصی را در دستور کار قرار داده ‌است. دسته اول شامل دوره‌های آموزش عمومی کارآفرینی می‌باشند که با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و آشنایی هر چه بیشتر اقشار جامعه از مهارت‌های عمومی ، کسب و کار و توسعه این مهارت‌ها طراحی شده‌است . دسته دوم نیز مربوط به آموزش‌های تخصصی کارآفرینی است. به گفته دکتر نوروزی برنامه‌های این دوره‌ها به طور خاص برای سازمان‌ها و صاحبان صنایع کوچک و برای آشنایی با چگونگی مدیریت کسب و کار طراحی شده ‌است.
وی در ادامه افزود: جایگاه ام. بی. ای در دنیای امروز امکان ادامه تحصیل در برترین دانشگاههای داخل و خارج را در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد. از سوی دیگر، با توجه به اینکه این رشته بسیار نوپاست و با استقبال شدید سازمانها نیز مواجه شده می توان به  بازار کار بسیار حائز اهمیت دست یافت.وی تصریح کرد: برنامه های آموزشی MBA دانشجویان را با  موضوعات مختلفی همچون علوم اقتصاد، رفتارهای سازمانی، بازاریابی، حسابداری، سرمایه گذاری، استراتژی، کسب و کارهای بین المللی، مدیریت فناوری اطلاعات و سیاست گذاری دولتی آشنا می نماید که تلفیق آن با کارآفرینی به افراد ، قدرت درهم شکستن مرزهای محدودیت را هدیه میکند.
مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی خاطر نشان کرد: محتوای دوره در قالب پنج ترم برای کلاسهای حضوری و چهار ترم بصورت مجازی تنظیم شده و شامل ۶۰۰ ساعت می باشد. از این میزان نیز ۸۰ ساعت مربوط به کارگاه آموزشی ، سمینار وبازدید۴۰ ساعت هم مربوط به پروژه پایان دوره می باشد.
به گفته دکتر نوروزی، دارا بودن سابقه شغلی و آشنایی با زبان انگلیسی از امتیازهای مثبت  در این دوره ها محسوب شده و علاقمندان می توانند به صورت حضوری یا مجازی در این دوره ها شرکت نمایند.
وی تصریح کرد : دوره های حضوری  مذکور روزهای پنجشنبه صبح و بعدازظهر در یکی از مجتمع های آموزشی غرب تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۰۴۹۳۲۷۱۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.