جشنواره فیلم شبکه «شما» در ایام دهه فجر

۱۱ام بهمن ،

جام جم آنلاین: شبکه شما همزمان با فرارسیدن دهه فجر، جشنواره فیلم‌های تلویزیونی مراکز استان‌ها را آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های صدا و سیما، شبکه شما در این ایام هر روز ساعت ۱۶ یکی از فیلم‌های تلویزیونی مراکز صدا و سیما را که عمدتا با موضوعیت حوادث قبل و پس از انقلاب اسلامی تولید شده است، پخش می‌کند.

فیلم‌های تلویزیونی بهمنا، دژسوق، در برابر باد، بغض باران، کاوشگران، نشان فرشته، به رنگ آفتاب، پلاگ و فصل سرد از جمله آثاری است که از پنجشنبه ۱۲ بهمن از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

فیلم تلویزیونی بهمنا کاری از شبکه استانی سیمای مرکز سمنان به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل محمدخانی است که پنجشنبه ۱۲ بهمن پخش می‌شود.

سیاوش طهمورث، حسن اسدی، راهیل رستمیان، سارا‌ الله‌یاری و شاهین جعفری بازیگران اصلی این تله‌فیلم می باشند.

فیلم تلویزیونی دژ سوق به کارگردانی مجید پرهیز و تهیه‌کنندگی شهرام فتاحیان که در شبکه استانی دنا تولید شده است، جمعه ۱۳ بهمن از شبکه شما پخش می‌شود.

داستان این تله‌فیلم برگرفته از اتفاقهای سیاسی است که در سال‌های ۵۶ و ۵۷ در منطقه سوق رخ داده است.

روناک یونسی، فرهاد جم، جمشید جهانزاده، صدرالدین حجازی، محمد برسوزیان، سیدیونس آبسالان، احمد علامه دهر، کورش شمس، بتول راستگویان، اکبر آیین، امیر نوروزی و هاله میرهادی بازیگران این تله‌فیلم می باشند.

فیلم‌ تلویزیونی «در برابر باد» به کارگردانی حسین تبریزی در صدا و سیمای مرکز کردستان ساخته شده و شنبه ۱۴ بهمن از شبکه شما پخش می‌شود.

در این فیلم نیلوفر شهیدی، بهزاد رحیم‌خانی، تیرداد کیایی، رضا اکبری و بهرنگ علوی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

تله‌فیلم «بغض باران» به کارگردانی فرهاد پاک‌سرشت دوشنبه ۱۶ بهمن از شبکه شما پخش می‌شود.

این تله‌فیلم قصه زندگی زنی گیلانی به نام رخساره است که در ایام جوانی به اجبار، تن به همسری خان می‌دهد. خان که همسر و دو دختر دارد در آرزوی داشتن پسری است که رخساره او را با تولد پسری به نام روشن به مقصود می‌رساند، اما تولد فرزند انگیزه‌ای برای دسیسه‌‌چینی همسر اول با کمک برادرش کامیار می‌شود که مباشر ارباب است تا آنجا که رخساره مجبور می‌شود شبانه با فرزندش بگریزد.

فیلم تلویزیونی «کاوشگران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمیدرضا نادری که در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی تهیه شده است، سه‌شنبه ۱۷ بهمن از شبکه شما پخش می‌شود.

در این تله‌فیلم قطب‌الدین صادقی، محرم زینال‌زاده، سعید ولی‌زاده، سمانه دهقان‌پور، غلامرضا عارف‌نژاد و حمید صفایی بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «نشان فرشته» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی در صداوسیمای مرکز زنجان ساخته شده است که چهارشنبه ۱۸ بهمن از شبکه شما پخش می‌شود.

جعفر دهقان، نفیسه روشن و مجید مشیری از جمله بازیگرانی می باشند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «به رنگ برف» به کارگردانی حسین پورستار تولید شده است.

لادن طباطبایی، سعید تهرانی، محمدقاسم پورستار، نازنین خادم و رضا گل‌آور بازیگران این فیلم می باشند که در سیمای مرکز آذربایجان شرقی جلوی دوربین رفته و قرار است پجشنبه ۱۹ بهمن از شبکه شما پخش شود.

فیلم تلویزیونی پلاگ به کارگردانی حسن تبریزی در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تهیه شده است. این فیلم یکشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۱۳ از شبکه شما پخش می‌شود.

حسن جوهرچی، جعفر دهقان، میرطاهر مظلومی، شهرام ابراهیمی، اکبر دانیالی، مصطفی عبدالمحمدی، داوود شیرعلی و مهدی مجتهدی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی حصیر سرد که در صداوسیمای مرکز گیلان به کارگردانی رضا معینی تهیه شده است، ۲۲ بهمن ساعت ۱۶ از شبکه شما پخش می‌شود.

در این تله‌فیلم عباس امیری، رحیم نوروزی و مینا نوروزی نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند.

سریال «تبریز در مه» ساخته محمدرضا ورزی هم از امشب با دوبله آذری و زیرنویس فارسی ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.