جلسه هماهنگی اعضاء اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان برگزار شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

اولین جلسه هماهنگی اعضاء اجرایی جشنواره در محل دبیرخانه دائمی تئاتر خیابانی شهروند، واقع در ساختمان روابط عمومی و امور پژوهش شهرداری لاهیجان، برگزار شد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،پس از جلسه شورای سیاست گذاری چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، اولین جلسه هماهنگی اعضاء اجرایی جشنواره پنج شنبه، ۱۰ مردادماه، با حضور مهندس تمیزکار دبیر شورای سیاست گذاری، مهندس رشیدی نژاد دبیر اجرایی، صادق حسنی مجری طرح، نگار نادری مسئول شورای انتخاب و ایزدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی در محل دبیرخانه دائمی تئاتر خیابانی شهروند، واقع در ساختمان روابط عمومی و امور پژوهش شهرداری لاهیجان، برگزار شد.

بر اساس این خبر، در این جلسه، به بحث و گفت و گو پیرامون انتخاب اعضاء اجرایی تازه چهارمین جشنواره پرداخته شد. همچنین بررسی موضوعاتی نظیر طرح ها و اقلام تبلیغاتی مورد نیاز و برنامه ریزی برای اسکان گروه های نمایشی شرکت کننده در این جشنواره در دستور کار قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی شهرداری لاهیجان با بیان اینکه پس از اولین جلسه شورای سیاست گذاری چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، دبیرخانه این جشنواره در محل دائمی عملاً فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: طرح اولیه پوستر این جشنواره پس از تأیید اعضاء محترم به مرحله چاپ رسید.

وی تصریح کرد: همچنین اسامی اعضاء دبیرخانه چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به مهندس کحالی، دبیر محترم جشنواره، پیشنهاد و احکام مربوطه اخذ شد. تعیین دبیرخانه دائمی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را می توان به عنوان یکی از مؤثرترین اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر در امور فرهنگی دانست که با این حرکت گام به سزایی در جهت ارتقاء سطح فرهنگ و هنر لاهیجان برداشته شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احکام اعضاء محترم اجرایی این جشنواره، که به تأیید دبیر جشنواره رسیده است، در جلسه یکشنبه، ۲۰ مردادماه، با حضور کلیه اعضاء به آن ها اهداء شد.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.