حاشیه های بازی دو تیم فوتسال صبای قم و دبیری تبریز

به گزارش ایرنا، علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با حضور در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم عملکرد بازیکنان ملی پوش دو تیم را از نزدیک زیر نظر داشت. ˈ علی اصغر حسن زادهˈ از صبای قم و مصطفی نظری، فرهاد فخیم و جواد اصغری مقدم از تیم دبیری، از جمله بازیکنان ملی پوش در این مسابقه بودند.

*تماشاگران نیز با سردادن شعارهایی از سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خواستند تعداد بیشتری از بازیکنان صبای قم را به تیم ملی دعوت کند.

* حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران نیز از نزدیک نظاره گر بازی دو تیم فوتسال صبای قم و دبیری تبریز بود. وی بعد از پایان بازی با حضور در رختکن دو تیم، دقایقی با مربیان و بازیکنان صحبت کرد.

*سید مهدی غیاثی مربی قمی و سرمربی سابق تیم فوتسال صبای قم و وحید غیاثی کاپیتان فصل گذشته تیم فوتسال صبای قم که به تیم دبیری تبریز پیوستند از طرف تماشاگران قمی مورد تشویق قرار گرفتند. وحید غیاثی به دلیل مصدومیت نتوانست در این مسابقه بازی کند.

* ˈمحسن حسن زادهˈ که دو هفته قبل به عنوان جانشین امیرشمسایی سرمربی تیم فوتسال صبای قم انتخاب شده بود امروز به عنوان کاپیتان در زمین مسابقه حاضر شده و دو گل را برای تیم صبای قم به ثمر رساند. هدایت تیم فوتسال صبای قم را دکتر قدرت الله باقری مربی تیم فوتسال صبای قم و مدیر کل سابق تربیت بدنی این استان برعهده داشت.

* مصطفی نظری دروازه بان تیم ملی که پیش از این به عنوان بهترین دروازه بان جهان انتخاب شده بود در این مسابقه عملکرد ضعیفی از خود نشان داد. وی در این بازی هفت گل را دریافت کرد.

* تعدادی از تماشاگران تیم فوتسال دبیری تبریز با شعار ˈ یا ابوفاضلˈ تیم خود را تشویق کردند.

* به دلیل استقبال تماشاگران از بازی دو تیم فوتسال صبای قم و دبیری تبریز، فضای سالن پر شده و بسیاری از تماشاگران ایستاده بازی را تماشا می کردند.

* از آنجا در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان جایگاه خاصی برای استقرار خبرنگاران برای پوشش مسابقات فوتسال در نظر گرفته نشده است،این قشر ناچار باید در میان هیاهوی تماشاگران کار خود را دنبال کنند و گاهی عدم دیدکافی و نداشتن تسلط بر زمین مسابقه، کار را برای خبرنگاران بسیار سخت خواهد کرد.

۷۴۰۱/۱۵۳۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.