حبیبی: اصولگرایان با نامزد واحد وارد عرصه انتخابات شوند/ موتلفه از هاشمی حمایت نمی‌کند

۲۶اردیبهشت،

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب متبوعش در حال بررسی وحدت اصولگرایان در انتخابات است، گفت: در این باره هنوز به جمع بندی نرسیدیم و هرگاه به جمع‌بندی برسیم آن را اعلام خواهیم کرد، با این حال معتقدم اصولگرایان باید با نامزد واحد وارد عرصه انتخابات شوند.

وی تاکید کرد: اگر رقبای جدی اصولگرایی با اتحاد با هم و با نامزد واحد به میدان آیند ولی اگر نامزدهای اصولگرایان متعدد باشند، این یک خطر جدی است. رأی جریان اصولگرایی در کشور بیشتر است اما اگر این رای شکسته شود، اصولگرایان ضرر خواهند کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به نقش آفرینی اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی در این دوره از انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت: با حضور اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی، اصولگرایان چاره‌ای جز ائتلاف ندارند، ضمن اینکه محوریت باید روحانیت باشد.

حبیبی همچنین حمایت حزب متبوعش از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی را رد کرد و با بیان اینکه موتلفه راجع به هیچ نامزدی به جمع بندی نرسیده است، اظهارداشت: انتشار یافتن خبرهای مبنی بر حمایت این حزب از نامزدی خاص، به هیچ وجه صحت ندارد و بعضی از اعضاء نظرات شخصی خود را بیان می‌کنند و این نظرات ربطی به موتلفه ندارد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.