حبیبی:تعیین نامزد واحد اصولگرایان مشکل است ولی غیرممکن نیست/مسائل انتخاباتی را رصد می‌کنیم

۱۲م دیماه ،

325-2.jpg

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت که شورای انتخابات این حزب در حال فعالیت است و مسائل مربوط به انتخابات را رصد می‌کند و مورد توجه قرار می‌دهد.

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به آخرین تحولات انتخاباتی در بین گروه‌های مختلف، در ارزیابی خود از تشکیل ائتلاف ۱+۲ اظهار کرد: ۱+۲ به عنوان یک ائتلاف از مجموعه اصولگرایان می‌تواند در صحنه انتخابات کشور حضور پیدا کند اما همانطور که دیگران گفته‌اند این ائتلاف، همه اصولگرایان نیست بلکه شامل سه نفر از اصولگرایان است.

وی در ادامه با بیان اینکه “رسیدن به یک نامزد واحد در بین اصولگرایان مشکل است ولی غیرممکن نیست”، خاطرنشان کرد: معتقدم تعدد نامزدها در بین اصولگرایان باید کاهش پیدا کند چراکه نفس این تعدد می‌تواند به ضرر این مجموعه باشد و سببات شکسته شدن رای اصولگرایان را فراهم کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین دربارهٔ فعالیت‌های انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار کرد: ما هنوز در موتلفه برای نامزد نهایی به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و قصدمان در حال حاضر این است که همراه با جبهه پیروان خط امام و رهبری و با محوریت روحانیت کار انتخاباتی انجام دهیم.

حبیبی با بیان اینکه “پیشنهادمان دربارهٔ نامزد مورد نظرمان را به جبهه پیروان خط امام و رهبری و در نهایت به جامعه روحانیت ارائه خواهیم داد”، گفت: شورای انتخابات حزب موتلفه اسلامی در حال فعالیت است و مسائل مربوط به انتخابات را مورد توجه قرار می‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.