حدود ۵ هزارحق التدریسی فنی وحرفه ای استخدام می شوند

مجوز استخدام برای چهارهزار و۸۷۶ نفر از نیروهای حق التدریسی سازمان فنی و حرفه ای اخذ شده است.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور امروز در نشست با کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: وضعیت استخدامی دو هزار مربی حق التدریسی این سازمان، امسال در۲ مرحله به پیمانی یا رسمی تغییر می کند،که آزمون استخدامی اولین مرحله آموزش فنی و حرفه ای تا پایان شهریور ماه امسال برگزار می شود.

ولی خانی افزود: بیش از ۱۱ هزار مربی کارآموزش به متقاضیان را در مراکز دولتی یا کارگاه های ثابت این سازمان در سراسر کشور برعهده دارند.

۶ هزار و ۵۰۰ مربی حق التدریسی در سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کنند .

وی بابیان اینکه تمام مراکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه وبویراحمد بزودی چارت دارمی شوند گفت:۷۰۰ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در کشور فعالیت دارند که از این تعداد ۲۷۱ مورد بدون چارت است و تهیه چارت برای تمامی مراکز در برنامه قرارگرفته است .

ولی خانی گفت:با چارت دار شدن این مراکز پست های اداری تعریف می شود و نیروهای قراردادی مشغول به کار تبدیل وضعیت خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۲۶۰ مرکز بدون چارت مصوب شده است، گفت: چارت ۹۲ مورد آن ابلاغ شده است که چهار مورد آن مربوط به مراکز آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد است.

ولیخانی افزود : چارت دار شدن مراکز آموزش فنی و حرفه ای زمینه ساز تحول اداری و در نهایت کمک به موفقیت اجرای طرحهای مهارت آموزی فنی و حرفه ای خواهد بود.


MIGNA

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.