حضور دانشجویان در اردوهای جهادی نشان‌گر تحقق آرمان‌های انقلاب است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان کشور با حضور در اردوهای جهادی اثبات کرده‌اند که برای خدمت به محرومان، شعار نمی‌دهند و پرورش این نسل که مسئولان آینده نظام هستند، آینده روشنی را برای انقلاب متجلی کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، “محمد ودودحیدری” مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی استان کرمان و جمعی از مردم بخش رمشک این استان گفت: دانشجویان امروز هرچند سن‌شان خیلی به دوره امام خمینی(ره) نمی‌رسد اما به‌خوبی از امام(ره) آموخته‌اند که شرافت، در خدمت به محرومان است و دانشجویان بسیجی، خدمت به محرومان را تکلیف خود در انقلاب اسلامی می‌دانند.
 
وی افزود: خدمت به محرومان، از چنان اهمیتی در نظام اسلامی برخوردار است که شخصیت‌های بلندمرتبه‌ای هم‌چون امیرالمومنین(ع) بدان اهتمام داشتند و به این سیره افتخار می‌کردند.
 
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: این جوانان بااخلاص و تحصیل‌کرده، با حضور در اردوهای جهادی آن هم در ایام تعطیلات نوروز، اثبات کرده‌اند که برای خدمت به محرومان، شعار نمی‌دهند و پرورش این نسل که مسئولان آینده نظام هستند، آینده روشنی را برای انقلاب متجلی کرده است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.