حمایت از آرمان‌های نظام سرلوحه فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی است

جمعه ۱۲م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشگاه شیراز با بیان اینکه وحدت میان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به عنوان یک اصل همیشه مد نظر است، گفت: باید فضا را برای حضور اقشار دانشجویی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم، چرا که انتخابات ریاست جمهوری یک مرحله سرنوشت ساز برای کشور بوده و باید با دقت نظر بیشتری صورت گیرد.

مهدی شهیری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اصول فعالیت تشکل‌های دانشجویی گفت: وحدت میان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به عنوان یک اصل همواره دردستور کار تشکل‌های اسلامی قرار داشته است.

این فعال دانشجویی با اشاره به مسئله گفتمان سازی در میان دانشجویان تصریح نمود: دانشگاه به عنوان کانون توجه جامعه و اساس گفتمان‌سازی نباید دستخوش مسائلی شود که منجر به حضور اشخاص سوء استفاده‌گر در این فضا شود لذا باید توجه داشت در بحث انتخابات آینده اشخاص خاصی مورد حمایت دانشگاه واقع نشود.

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشگاه شیراز با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی در فضای دانشجویی گفت: باید فضا را برای حضور  اقشار دانشجویی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم، چرا که انتخابات ریاست جمهوری یک مرحله سرنوشت ساز برای کشور بوده و باید با دقت نظر بیشتری صورت گیرد.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان نمود: با در نظر گرفتن سلایق مختلف در مصادیق ریاست جمهوری و رقابت‌های انتخاباتی باید فضا را به طور منطقی پیش ببریم تا رقابت سالمی پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.