کسانی مدعی انفعال تشکل‌های دانشجویی هستند که شرکت در انتخابات را تحریم کردند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه کسانی مدعی انفعال تشکل‌های دانشجویی هستند که شرکت در انتخابات مجلس نهم را تحریم کردند، گفت: رکود سیاسی در دانشگاه متعلق به زمان دوم خرداد است که تشکل‌های دانشجویی وابسته به جریانات خارج دانشگاه بودند و تمام خط مشی‌های خود را از حزب منحله مشارکت می‌گرفتند.

مجتبی ثابتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات محمد‌رضا عارف مبنی بر اینکه دانشگاه‌ها دچار یک رکود سیاسی غیرمنطقی شده‌اند، اظهارداشت: رکود سیاسی در دانشگاه متعلق به زمان دوم خرداد است که تشکل‌های دانشجویی وابسته به جریانات خارج دانشگاه بودند و تمام خط مشی‌های خود را از حزب منحله مشارکت می‌گرفتند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه حضور تشکل‌های دانشجویی در انتخابات مجلس نهم چشمگیر بود، تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی به عنوان پل ارتباطی جامعه و دانشگاه تاثیر بسیاری را در حضور ۶۴ درصدی مردم داشتند و قطعا با فعالیت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری آتی نیز نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.

وی گفت: کسانی ادعای انفعال تشکل‌های دانشجویی را دارند که خود  حضور در انتخابات مجلس نهم را تحریم کردند.

ثابتی با اشاره به اینکه سخن گفتن محمدرضا عارف نشان از حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری آتی دارد و با اینگونه سخنان برای جذب اصلاح طلبان تلاش می‌کند، گفت: این افراد همان کسانی هستند که از حضور در جمع دانشجویان منتقد پرهیز می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه در آستانه انتخابات بسیاری از اصلاح‌طلبان را به مناظره در دانشگاه دعوت کردیم ولی آنها نپذیرفتند، خاطرنشان کرد: باید میزگردها و مناظره‌های متعدد و فراگیر در دانشگاه‌ها انجام شود تا حرف و عمل واقعی افراد مشخص شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.