وظیفه تشکل‌های دانشجویی انعکاس نگاه واقع بینانه است

۳۱اردیبهشت،

“معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی” گفت: تشکل‌های دانشجویی با امکانات رسانه‌ای خود می‌توانند با اتخاذ یک رویکرد واقع بینانه از وضعیت کشور، نقاط مثبت نظام را با هدف ایجاد امید در بین مردم برای پیشرفت انعکاس دهند.

“داوود گودرزی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در رابطه با نقش تشکل‌های دانشجویی در جلب نظر مردم برای حضور در انتخابات اظهار داشت: تجربه ۳۴ سال اخیر انقلاب اسلامی نشانگر این است که مردم کشورمان با بصیرت و آگاهی همیشه پای صندوق‌های رای حاضر بوده و از نظام و آرمان‌های انقلاب دفاع کرده‌اند.
 
 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی نظام کشور نیازمند افزایش آگاهی مردم برای خنثی‌سازی اهداف دشمن که از طریق تبلیغات رسانه‌ای درصدد تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ هستیم.

گودرزی افزود: دشمن همیشه با رفتارهای خود چنان جلوه می‌دهد که گویی انقلاب اسلامی ایران به بن‌بست رسیده است.
 
 معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به این که تشکل‌های دانشجویی و صاحبان رسانه‌ها و مطبوعات باید نگاه واقع بیانه‌ای از وضعیت کشور انعکاس دهند، خاطر نشان کرد: تشکل‌های دانشجویی و صاحبان رسانه با امکانات رسانه‌ای خود می‌توانند با اتخاذ یک رویکرد واقع بینانه از وضعیت کشور، نقاط قوت نظام را انعکاس دهند تا بدین طریق مردم با امید مضاعفی پیشرفت‌های کشورمان را دنبال کنند.
 
انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.