حمایت غرب از رژیم منحوس صهیونیستی قابل توجیه نیست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت:غرب برای جلوگیری از سقوط رژیم منحوس صهیونیستی از همهی امکانات خود استفاده و حیثیت و آبروی خود را خرج حمایت از این رژیم نموده است، حمایتی که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.

محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه مداخله‌ غرب در خاورمیانه iبه iبهانه حمایت از دموکراسی، اظهار داشت: تراکم قدرت و ثروت غرب با چپاول منابع و انرژی خاورمیانه iبه دست آمده است، لذا غرب برای افزایش مداخله و نفوذ بیشتر در این منطقه تلاش نموده و سیاست‌های دوگانه‌ای در پیش گرفته است.

وی با اشاره iبه تحولات اخیر منطقه افزود: موج بیداری اسلامی و تحولات اخیر منطقه، ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد و لذا غرب و iبه ویژه آمریکا از همه امکانات خود برای تسلط بر خاورمیانه استفاده نموده و  برای تأمین منافع خود از مبارزه با جهان اسلام کوتاه نمی‌آیند.

محمودی رژیم صهیونیستی را آخرین خاکریز غرب در مقابل جهان اسلام دانست و تصریح  نمود: غرب برای جلوگیری از سقوط این رژیم منحوس از همهی امکانات خود استفاده و حیثیت و آبروی خود را خرج حمایت از این رژیم نموده است، حمایتی که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.

این کارشناس سیاست خارجی با بیان این‌که غرب از منافع خود در منطقه iبه سختی صرف نظر خواهد نمود، اهمیت خاورمیانه برای غرب را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان نمود: انسجام و وحدت میان مسلمانان، حضور غرب در منطقه را iبه چالش کشانده و در نهایت نیز iبه پیروزی خواهند رسید، چراکه قدرت اسلام و وعده الهی قوی‌تر و بالاتر از قدرت‌های دیگر است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.