خبری از تصمیمات ستاد “هدفمندی” برای افزایش قیمت نداریم

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در حالی که برخی خبرها از ستاد هدفمندی یارانه ها حکایت از تشکیل جلسه برای بررسی افزایش قیمت نان دارد اما مسئولین این اتحادیه اعلام می‌کنند از وجود این جلسه بی‌خبرند چرا که به آن‌ها اجازه‌ی حضور در آن داده نمی‌شود

هم اکنون جلسه‌ای برای بررسی افزایش قیمت نان در ستاد هدفمندی یارانه‌ها در حال برگزاری است ولی هیچ یک از مسئولین اتحادیه نانوایان در آن حضور ندارند و منتظر تصمیمات این ستاد در خصوص افزایش قیمت نان می باشند.

نظری مشاور اتحادیه نانوایان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه از وجود چنین جلسه‌ای بی‌خبر هستیم اظهار داشت: دو ماه پیش این اتحادیه براساس برآورد هزینه‌ها، قیمت پیشنهادی خود را برای نان اعلام کرد که قرار شد در جلسه‌ی ستاد هدفمندی یارانه‌ها در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم در سال ۹۲ برای هر کیلو ۱۰۵۰ تومان بود اظهار داشت: امسال قیمت تضمینی هر کیلو گندم به ۱۲۰۰ تومان افزایش یافته که این افزایش منجر به بالا رفتن هزینه‌های تولید نان در کشور می‌شود.

وی ادامه داد: ما امیدواریم ظرف دو روز آینده پس از برگزاری جلسه‌ی ستاد هدفمندی یارانه‌ها قیمت قطعی نان به اتحادیه اعلام شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.