خطیبی:چهار بازیکن لیگ برتری دیگر مدنظرداریم

۲۰خردادماه،

رسول خطیبی دربارهٔ‌ی بازیکنان جذب کرده عنوان کرد: تا به این لحظه، میلاد زنیدپور را از پیکان، خالد شفیعی را از فجر، رسول پیرزاده را از آلومینیوم، داود نوشی صوفیانی، مهدی محمدپور و حمیدرضا سلیمانی به خدمت گرفتیم و احسان پهلوان را که به ذوب آهن بصورت قرضی داده بودیم، به تیم آوردیم. چهار بازیکن لیگ برتری دیگر را مد نظر داریم که امیدواریم به زودی آنها را جذب کنیم که دو نفر از آنها، از تیم ذوب آهن خواهد بود.

به گزارش ایسنا،وی افزود: هدف ما جوانگرایی در کنار تجربه است. چهار بازیکنی را که در نظر داریم می‌توانند از لحاظ تجربه به تیم گسترش فولاد کمک کنند تا در کنار بازیکنان جوان، تیم خوبی را برای سال آینده در لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد هدف این تیم را در فصل آتی لیگ برتر، بقا عنوان کرد و افزود: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم، هدف اصلی ما حفظ تیم گسترش فولاد در لیگ برتر است و در مقابل، می‌خواهیم مقابل تیم‌های بزرگ نیز بازی‌های خوبی ارائه دهیم و از حیثیت فوتبال استان آذربایجان شرقی دفاع کنیم.

خطیبی در پایان با انتقاد از پیشنهادهای نجومی بازیکنان خاطرنشان کرد: ما به دنبال نام‌ها نیستیم و متأسفانه بازیکنانی که نمی‌توانند ۵۰ تا روپایی بزنند، پیشنهادهای ۶۰۰، ۷۰۰ میلیون تومانی به تیم می‌دهند که سبب تعجب می‌شود. یکی دو تن از مدیران عامل باشگاه‌ها، با پرداخت پول‌های نجومی به بازیکنان، فوتبال‌مان را نابود می‌کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.