رسول خطیبی سرمربی گسترش فولاد تبریز شد

رسول خطیبی سرمربی فصل گذشته تیم ماشین‌سازی تبریز با مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز به توافق رسیده و هدایت این تیم را برای فصل ۹۲-۹۱ بر عهده خواهد گرفت.

به نقل از فارس ،سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز با تایید این خبر افزود: رسول خطیبی امروز با مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز برای هدایت این تیم به توافق رسیده و فردا قرارداد این مربی در هیئت فوتبال استان ثبت خواهد شد.

عبدالرزاق میرآب با ابراز خشنودی از انتخاب این مربی جوان افزود: امسال با رسول خطیبی به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

میرآب همچنین به پایان همکاری باشگاه گسترش فولاد تبریز با هادی برگی‌زر سرمربی فصل گذشته این تیم اشاره کرد.

رسول خطیبی سرمربی جدید تیم گسترش فولاد تبریز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: ۹۰ درصد از بازیکنان این تیم در فصل جاری بازیکنان بومی خواهند بود.

وی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن بومی‌گرایی در تیم ماشین‌سازی افزود: سال گذشته در تیم ماشین‌سازی به نتایج خوبی رسیده و در آستانه صعود به لیگ برتر بودیم که این مهم در آخرین لحظات میسر نشد.

خطیبی به جذب بازیکنان تبریزی سایر تیم‌ها اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه‌های من جذب بازیکنان خوب تبریزی است که خارج از این شهر توپ می‌زنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز یونس باهنر و علی اکبر استاد اسدی را به عنوان کمک‌های خود در این تیم نامبرد و افزود: غیاثوند به عنوان مربی دروازه‌بانان و آلوسی به عنوان مربی بدنساز جذب این باشگاه شده و یک دستیار دیگر نیز به زودی معرفی خواهم کرد.

خطیبی از حسن اعتماد سمندر مدیر باشگاه گسترش فولاد تشکر و ابراز امیدواری کرد؛ با صعود گسترش فولاد به لیگ برتر بتواند پاسخ این اعتماد را بدهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.