داریوش قنبری در گفتگو با آریا: احمدی نژاد از اصولگرایان بریده است/ فضایی برای رقابت هاشمی و احمدی نژاد وجود ندارد

چهارشنبه ۲۱ تیر – ۱۲:۵۲:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همگرایی احمدی نژاد و هاشمی ؛ واقعیت یا توهم

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- احمدی نژاد از اصولگرایان بریده است و چون اختلافات زیادی با اصولگرایان پیدا کرده لذا علاقمند است به سمت شخصیت های معتدلی چون آقای هاشمی حرکت کند.
داریوش قنبری عضو حزب مردم سالاری و نماینده مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا نزدیکی احمدی نژاد و هاشمی را به دلیل اختلافات زیاد رییس دولت با اصولگرایان می داند و می گوید: اختلافات گذشته هاشمی و احمدی نژاد به دلیل انتخابات بود که شدت زیادی داشت.
وی می افزاید: اما امروز شرایط فرق کرده در واقع امروز رقابتی وجود ندارد که این دو بخواهند با یکدیگر اختلاف داشته باشند.
قنبری اظهار می دارد: از سوی دیگر در حال حاضر شرایط کشور  به گونه ای است که مسئولان به سمت وحدت و همکاری پیش روند، از این رو این مساله در نزدیکی احمدی نژاد و هاشمی بی تاثیر نبوده است زیرا شرایط داخلی و بین المللی ایجاب می کند تا نخبگان و مسئولان به سمت دوری از اختلافات پیش بروند.
عضو حزب مردم سالاری تصریح می کند: البته باید توجه داشت که احمدی نژاد از اصولگرایان بریده است و چون اختلافات زیادی با اصولگرایان پیدا کرده لذا علاقمند است به سمت شخصیت های معتدلی چون آقای هاشمی حرکت کند لذا به عقیده بنده این مسائل نیز در این نزدیکی بی تاثیر نیست.
وی تاکید می کند: احمدی نژاد می خواهد پایگاه حمایتی دولتش در بین غیراصولگرایان باشد زیرا اصولگرایان بنای ناسازگاری با دولت احمدی نژاد گذاشته اند از این رو همانطور که اشاره کردم احمدی نژاد به دنبال پایگاه دیگری است.
نماینده مجلس هشتم خاطرنشان می کند: در واقع شدت اختلافات میان احمدی نژاد و اصولگرایان در برنامه های آینده احمدی نژاد تأثیرگذار خواهد بود که وی به چه سمت و سویی کشیده شود اما در حال حاضر این اختلافات موجب شده تا  برای دولتش پایگاه حمایتی غیر از اصولگرایان دست و پا کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۰۱۴۴۹۰۹۸۱۶

داریوش قنبری نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم: قالیباف نوگرا و مدرنیست است ، می تواند به اصلاح طلبان نزدیک شود


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.