دانش آموزان دفاع مقدس الگویی برای جامعه امروز هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا از خرمشهر ˈعبدالله حسینیˈ روز شنبه در مراسم بازگشایی مدارس و زنگ دفاع مقدس در مدرسه راهنمایی پسرانه ˈکمیلˈ افزود: جنگ تحمیلی در چنین روز هایی در سال ۵۹ با تحریک و حمایت همه جانبه استکبار جهانی توسط رزیم بعثی عراق علیه کشور ایران آغاز شد.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یادآور جان فشانی های دلاور مردانی است که توانستند با از خود گذشتگی از خاک میهن و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

فرماندار خرمشهر خاطرنشان کرد: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه هوشمندانه و با انگیزه های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند.

حسینی خطاب به دانش آموزان گفت: در دوران دفاع مقدس دانش آموزانی بودند که هم اینک به عنوان معلمان الگویی برای جامعه اسلامی و همه جهان اسلام هستند.

وی اضافه کرد: دانش آموزانی نظیر شهید حسین فهمیده و بهنام محمدی با جان فشانی و از خود گذشتگی رسالت خود را به اسلام ادا کردند و یک تاریخ و حماسه ماندگار برای ایران اسلامی به جا گذاشتند.

وی ادامه داد: شما دانش آموزان آینده سازان نظام مقدس اسلامی هستید و با تحصیل علم و دانش و پیشرفت و خدمت به ملت خود می توانید در سازندگی این شهر و جامعه موفق عمل کنید.ک/۲/۷۱۰۰ /۶۴۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.