درگیر‌ی‌های حلب شکست آمریکا یا اسد

جام جم آنلاین: وزیر دفاع آمریکا که از سرنگونی دولت بشار اسد به خاطر حمایت‌های مردمی این کشور ناامید و سرخورده شده است، می‌گوید پایان حکومت بشار اسد با ادامه درگیری‌ها در حلب نزدیکتر می شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین، بیش از ۱۶ ماه است که دولت و مردم سوریه درگیر توطئه‌ای هستند که از سوی آمریکا هدایت می‌شود و در این مدت این کشور شاهد درگیری‌ها و انفجارهای خونینی بوده است که توسط مخالفین و نیروهایی که توسط ترکیه و آمریکا حمایت می‌شوند،بوده است.

وزیر دفاع آمریکا هنگام سفر به خاورمیانه با بیان مواضع کشورش علیه سوریه در جمع خبرنگاران مدعی شد؛بحران سوریه روز به روز عمیق تر می شود و دولت بشار اسد با سرکوب ها تنها پایان حکومت خود را تسریع می بخشد.

این بحران که توسط آمریکایی‌ها و با همراهی و مهره‌هایی به نام ترکیه عربستان و قطر در حال پیاده شدن است،پس از گذشت بیش از ۱۶ ماه همچنان ادامه دارد.

در گزارش‌های تازه‌ای که از حلب به دست آمده است، نشان می‌دهد نیروهای نظامی در درگیری‌های شدید که با تروریست‌های مسلح در شهر حلب داشته‌اند،توانسته‌اند آنها را تا رو مار کنند و چند نفر از آنها را نیز دستگیر کنند.منابع دولتی از نزدیک بودن پاکسازی شهر حلب از وجود عوامل تروریست و وابسته خبر داده‌اند.

در حالی که دولت سوریه از حمایت اکثریت مردم این کشور برخوردار است و تاکنون نیز به همین خاطر مقاومت کرده،وزیر دفاع آمریکا مدعی شده است که؛ آنچه که بشار اسد با مردم خود کرده و می کند نشان می دهد که پایان این رژیم نزدیک شده است. این رژیم مشروعیت خود را از دست داده است.

بحران سوریه که صحنه تقابل سیاسی دو ابر قدرت یعنی روسیه و آمریکا شده است و آمریکا به صراحت و با حمایت از گروه‌های تروریستی در صدد براندازی دولت بشار اسد می‌باشد،به همین خاطر است که پانه تا می‌گوید؛ سوال، دیگر این نیست که آیا رژیم سوریه سرنگون خواهد شد یا نه، بلکه اکنون باید پرسید چه زمان این اتفاق خواهد افتاد.

«پانه تا» در سفر خاومیانه‌ای خود به کشورهای تونس، مصر، سرزمین‌های اشغالی و اردن سفر خواهد کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.