دشمن به دنبال جلوگیری از ترویج تفکر بسیجی است

شنبه ۲۴ تیر – ۱۱:۴۱:۳۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب قم:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- آنچه که ما را می‌تواند نسبت به تلاش‌ها و هجمه‌های دشمن حفظ کرده و ما را بر آنها پیروز بدارد، وجود روحیه بسیجی در جامعه است؛ از این رو دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی آن به کار می گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ سردار مهدوی‌نژاد در ششمین همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان قم که در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، تشکیل چنین تجمعاتی را برای پیشبرد برنامه‌های معنوی در جامعه ضروری دانست.
وی همچنین با بیان اینکه برای تحقق اهداف و برنامه‌ها همه باید روحیه بسیجی داشته باشیم،افزود: آنچه که ما را می‌تواند نسبت به تلاش‌ها و هجمه‌های دشمن حفظ و ما را بر آنها پیروز بدارد وجود روحیه بسیجی در جامعه است، از این رو دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی آن به کار می گیرد.
مهدوی نژاد اضافه کرد:بر اساس تعالیم اسلامی و روایات اهل بیت (ع) و نیز تاکید حضرت امام‌(ره)، مساجد نباید تنها جنبه عبادت داشته باشد بلکه باید همواره به عنوان سنگر مسلمانان و محل تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اسلامی مطرح باشد.
وی با بیان اینکه با برگزاری چنین همایش هایی به دنبال هم اندیشی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج نیز بوده ایم، گفت: تلاش ما و درخواستی که از ائمه جماعات داریم در راستای مطالبات امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری، هدایت فعالیت‌های مساجد به عنوان فرماندهان این اماکن مقدس است.
فرمانده سپاه قم همچنین با اشاره به تلاش‌های دشمن در مبارزه با اسلام و حجم گسترده اسلام‌هراسی در جهان گفت: دشمن به دنبال جلوگیری از ترویج اسلام نابی است که با ظلم و استکبار به مبارزه مبرخاسته و از حق مظلوم دفاع می‌نماید.
وی افزود: استکبار می‌خواهد اسلام حاکم در جهان اسلام آمریکایی و در راستای اهداف پلیدشان باشد.
مهدوی‌نژاد با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج گفت: اگر این حلقه‌ها تشکیل و به کار خود با قوت ادامه دهند، جوانانی با بصیرت در جامعه خواهیم داشت که در غبار فتنه به راحتی مسیر درست را تشخیص داده به هیچ وجه در دام استکبار نمی افتند.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که در این حلقه‌ها تربیت می‌شوند در برابر تمامی هجمه‌های دشمن محکم خواهند ایستاد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۱۴۱۳۶۲۵۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.