“دعاگو”در دوران رژیم ستمشاهی مروج اندیشه‌های والای اسلامی و انقلابی بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن دعاگو‌ امام جمعه شمیرانات را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران؛حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن دعاگو‌ امام جمعه شمیرانات را تسلیت گفت.

 
متن این پیام به این شرح است:
 
رحلت روحانی بزرگوار و عالم عالیقدر، فقید سعید حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محسن دعاگو رضوان‌الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثیر گردید.
 
آن مرحوم از یاران با وفای امام راحل و مقام معظم رهبری بود. شخصیتی که در دوران رژیم ستمشاهی مروج اندیشه‌های والای اسلامی و انقلابی بود و در این مسیر تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوانی را از خود به نمایش گذاشت.
 
خدمات ارزشمند این عالم اندیشمند در سنگرهای مختلف خدمت، بیانگر تعهد انقلابی و روح نا آرام او بود زیرا خود را سربازی به‌شمار می‌آورد که باید در صحنه‌های فکر و فرهنگ نقش‌آفرین باشد.
 
بیش از سی سال از جایگاه بلند امامت جمعه، با خطبه‌های خویش به ترویج معارف اسلامی پرداخت، در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به گسترش فرهنگ نماز و نشر فرهنگ تقوا همت گمارد و تا پایان زندگی پربارش محراب و مسجد و منبر را جایگاهی برای تربیت و هدایت انتخاب کرده بود. خداوند او را با اولیاء الهی محشور فرماید.
 
اینجاب مصیب وارده به روحانیت معظم، علماء اعلام، مردم خوب و شریف رودبار قصران و لواسان شمیران، امامان جمعه و جماعت،‌ بویژه به خانواده مکرم دعاگو، تسیلت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت مسئلت دارم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.