دلارهای کثیف غربی سبب طرح ادعای مضحک منافقین علیه ایران است

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: منافقین تنها برای جلب رضایت غرب و کسب چند دلار کثیف تبدیل به ابزار روانی و تبلیغاتی آنها شده‌، تا فشار بیشتری را علیه کشورمان وارد کنند.

 “ابراهیم آقا محمدی” نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ممتاز نیوز، در واکنش به ادعای مضحک منافقین مبنی بر “وجود تاسیسات هسته‌ای ایران در دماوند”، گفت: ماهیت اصلی منافقین در خیانت علیه کشورمان بر همگان مشخص است، بنابراین بیان چنین ادعاهای پوچی از سوی این گروهک تروریستی تنها یاوه‌گویی بی‌اساس است.
 
وی در ادامه افزود: منافقین تنها برای جلب رضایت غرب و کسب چند دلار کثیف تبدیل به ابزار روانی و تبلیغاتی آنها شده‌، تا فشار بیشتری را علیه کشورمان وارد کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت تاکید کرد: همه بر ماهیت دروغین و حیله‌گری منافقین آگاهی دارند، لذا سازمان انرژی اتمی بر این موضوع واقف بوده که طرح چنین ادعاهایی بی‌اساس است.
 
نماینده مردم خرم‌آباد در پایان ادعای پوچ گروهک تروریستی را آخرین دروغ آنان ندانست و خاطر نشان کرد: این تشکیلات تروریستی تنها به عنوان ابزاری در دست دشمن برای رفع نیاز آنان می باشند.
 
گفتنی است؛ گروهک تروریستی منافقین پنجشنبه قبل مدعی شدند که ایران در حال ساخت پایگاه اینترنتی هسته‌ای زیرزمینی در منطقه کوهستانی دماوند در ۱۰ کیلومتری شهر دماوند است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.