دومین نشست تخصصی سومین کنگره شعر مقاومت بین الملل در تهران برگزار می شود

جمعه ۱۳ مرداد – ۰۱:۴۶:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

بیست و سوم مرداد همزمان با روز مقاومت اسلامی:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – دومین نشست تخصصی پیش از آغاز کنگره در تهران در محل مجتمع فرهنگی ۱۳آبان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، رضا اسماعیلی مسئول برگزاری دومین نشست تخصصی، با تاکید این مطلب که این نشست با روز بیداری اسلامی همزمان می باشد افزود: اهداف این نشست ایجاد شناخت بیشتر نسبت به مقوله ادبیات مقاومت در جامعه، علی الخصوص درمیان اهالی فرهنگ می باشد.
وی اعلام کرد امسال سه نشست تخصصی جزو برنامه های کنگره شعر بوده که اولی در ۲۷مرداد در تبریز برگزار شد، دومی درتهران همزمان با روز مقاومت و سومی در زاهدان برگزار خواهد شد.
رضا اسماعیلی که از اعضای هیئت علمی کنگره نیز می باشد درخصوص موضوع دومین نشست گفت: بررسی مقالات علمی در باب ادبیات مقاومت و بیداری اسلامی، موضوع اصلی نشست خواهد بود. همچنین اشعاری در باب ادبیات مقاومت توسط شاعران مهمان قرائت خواهد شد.
شایان ذکراست تهیه مقالات علمی که در ۲۳مرداد با موضوع ادبیات مقاومت و بیداری اسلامی ارائه خواهد شد، بنا به سفارش مسئولین کنگره، توسط سه نفر ازپژوهشگران ادب مقاومت انجام شده که در این نشست به آنها پرداخته خواهد شد.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: محتوای این مقالات، بررسی مقاومت در شعر شاعران جوان، بررسی مولفه های ادبیات مقاومت و تعریف ادبیات مقاومت می باشد.
براساس گفته های اسماعیلی، مهمانانی که ارائه مقالات را برعهده دارند آقایان علی داودی، مصطفی محدثی خراسانی و خلیل عمرانی هستند. علاوه بر این افراد، آقایان علی محمد مودب، عبدالرحیم سعیدی راد و محمد حسین نعمتی شاعرانی هستند که در فواصل برنامه به شعرخوانی خواهند پرداخت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۳۱۳۴۶۱۲۶۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.