دیدار اساتید با مقام معظم رهبری اثر مثبتی بر روی فعالیت خواهد داشت

اردیبهشت ۱۴۰۳

“عضو کانون دانشگاهیان” اساتید در دیدار با مقام معظم رهبری از این حیث که می‌توانند به راحتی دیدگاه‌های خود را نزد ایشان بیان کرده و از نظرات ایشان نیز استفاده کنند اثر مثبتی بر روی فعالیت آن‌ها خواهد گذاشت.

محمدرضا مرندی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به موضوعاتی که در دیدار با مقام معظم رهبری از سوی برخی از اساتید مطرح شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که از سوی اساتید به آن پرداخته شد، سبک زندگی اسلامی و تاثیر ناخودآگاه فرهنگ غربی بر سطح زندگی اسلامی مردم بود که دغدغه امروز دلسوزان نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی به بسته پیشنهادی سیاست‌خارجی جمهوری اسلامی از سوی برخی اساتید اشاره کرد و گفت: اگر ایران در روابط خود با سایر کشورها  یک رویکرد دیپلماسی علمی را دنبال کند مسلما به نتایج بسیار خوبی در زمینه روابط خارجی خواهد رسید.
 
عضو کانون دانشگاهیان دیدگاه مهم دیگر بیان شده از سوی اساتید را رصد کتاب‌های ترجمه شده در کشور دانست و تصریح کرد: در این زمینه دو دیدگاه متفاوت مطرح شد که یکی بر ساماندهی و هدایت ترجمه‌ها و دیگری بر آزادی اجازه ترجمه تمامی کتاب‌ها تاکید داشت که در این زمینه مقام معظم رهبری هر دو نظریه را پسندیدند و بیان داشتند که با جمع‌بندی و یک رویکرد میانه می‌توان هردو راه را پیاده کرد.
 
عضو کانون دانشگاهیان از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر پیشرفت شگرف علمی ایران در ۱۲ سال قبل اظهار خوشحالی کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم رشد تحقیقات علمی در ایران در سال ۲۰۱۸ به رتبه چهارم در جهان برسد و اساتید در دیدار با مقام معظم رهبری از این حیث که می‌توانند به راحتی دیدگاه‌های خود را نزد ایشان بیان کرده و از نظرات مقام معظم رهبری نیز استفاده کنند اثر مثبتی بر روی فعالیت اساتید خواهد گذاشت.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.