رابین ویلیامز نقش آیزنهاور را بازی می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، «سرپیشخدمت» به کارگردانی لی دانیلز داستان واقعی یوجین آلن یکی از کارکنان خانه سفید است که در سه دهه برای هشت خانواده رئیس جمهور خدمت کرد.
 

فیلمبرداری این پروژه اواخر ژوئیه در نیو اورلئان آغاز می‌شود. بجز رابین ویلیامز که در «سرپیشخدمت» نقش آیزنهاور را بازی می‌کند، دیگر بازیگران این فیلم فورست ویتکر، اپرا وینفری، ونسا ردگریو، ترنس هوارد، جان کیوساک، آلن ریکمن، جین فاندا و کولمن دومینگو هستند.
 

دنی استرانگ فیلمنامه «سرپیشخدمت» را با همکاری دانیلز از روی مطلبی درباره آلن نوشته که در روزنامه واشنگتن پست به قلم ویل هی‌گود منتشر شده است.
 

رابین ویلیامز همچنین در پروژه سینمایی «خشمگین‌ترین مرد بروکلین» مقابل میلا کونیس، پیتر دینکلیج، ملیسا لئو و جیمز ارل جونز نقش‌آفرینی می‌کند. فیلمبرداری سپتامبر امسال در بروکلین در نیویورک شروع می‌شود.
 

«خشمگین‌ترین مرد بروکلین» درباره یک دکتر جانشین است که به اشتباه به یک بیمار نفرت‌انگیز می‌گوید تنها ۹۰ دقیقه زنده است و بعد با ناامیدی می‌کوشد او را پیدا کند.
 

این فیلم را فیل آلدن رابینسن از روی فیلمنامه‌ای نوشته دانیل تاپلیتس کارگردانی می‌کند.
 

رابین ویلیامز ۶۱ ساله در ۱۹۹۸ برای فیلم «ویل هانتینگ خوب» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد. او برای فیلم‌های «صبح بخیر، ویتنام»، «انجمن شاعران مرده» و «سلطان ماهی‌گیر» هم نامزد اسکار بوده است.
 

هالیوود ریپورتر / ۱۸ ژوئیه / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.