رامین بهنا به سراغ سازهای الکترونیک رفت

سینما پرس- گروه هفت هنر/ سرپرست گروه موسیقی «بهنا» از ضبط قطعات آلبوم جدید گروه خبر داد و گفت: در این آلبوم جنبه الکترونیک کار بیشتر می شود.

رامین بهنا آهنگساز، نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «بهنا» در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر مشغول ضبط آلبوم جدید گروه هستیم و در فکر برپایی تور کنسرت های مان در شهرهای شیراز، اصفهان و شمال و جنوب هستیم.

وی افزود: آلبوم جدید شامل ۸-۱۰ قطعه می شود که در همان سبک و سیاق کارهای قبلی گروه «بهنا» است و تا به امروز نصف قطعات ساخته شده است و د رحال ضبط آن ها هستیم. احتمالا در توری که در شهرستان ها برگزار می کینم تعدادی از قطعات اجرا خواهد شد.

این آهنگساز تصریح کرد: سازبندی این آلبوم تقریبا همچون گذشته است اما روش استفاده از سازها متفاوت شده است و می توان گفت جنبه الکترونیک کار بیشتر می شود و امکان دارد در قسمت هایی نیز از کلام های خاصی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: پس از آلبوم هایی که تا به امروز داشته ام سعی کرده ام این آلبوم متفاوت ترین اثر گروه «بهنا» باشد. روش کار من در این آلبوم تغییر کرده است و تمامی اعضای گروه نیز زحمت زیادی برای این اثر کشیده اند. کسرا ابراهیمی نوازنده درامز، بهرنگ بقایی نوازنده تار و دیوان، سینا بیجاری نوازنده تمبک و پرکاشن، حامد حمیدزاده نوازنده باس، علی پرکار نوازنده گیتار و احتمالا چند نوازنده جدید در این آلبوم همکاری خواهند داشت.

سرپرست گروه «بهنا»، در پایان خاطر نشان کرد: هنوز نامی برای این آلبوم در نظر نگرفته ایم و سعی ما بر این است که انتشار آلبوم جدید گروه بهنا در پاییز ۹۱ اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۶۷۳


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.