گروه بهنا و انتشار یافتن آلبوم موسیقی تهران

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > محصولات– ممتازنیوز:
رامین بهنا، آهنگساز و نوازنده پیانو از انتشار یافتن آلبوم موسیقی تهران خبر داد که در آن مسائلی چون ترافیک، دود،مترو، بازار و سید خندان در قالب کاری متفاوت اجرا شده است.

 به گزارش هنرآنلاین رامین بهنا؛ نوازنده پیانو و آهنگساز ضمن اعلام این خبر گفت: سوژه این آلبوم “تهران” است و با موضوعاتی همچون مترو ، تاکسی، بازار و سیدخندان و… متفاوت از دیگر آلبومهایی است که تاکنون دربارهٔ تهران کار شده است. این آلبوم صدای امروز تهران است ولی به هیچ وجه درگیر کلیشه ها نشده است.

سرپرست گروه بهنا افزود: نوع موسیقی این آلبوم مانند تفاوتهایی که در مضمونش دارد، متفاوت از دیگر آلبوم هایی است که در بازار وجود دارد و ژانر آن یک ژانر تلفیقی است. یکی از تفاوتهایی که این موسیقی با موسیقی دیگر آلبومها در این سبک دارد، این است که در این آلبوم ساز ایرانی وجود ندارد و کاملا به صورت الکتروآکوستیک ضبط شده است. آهنگساز “نسل سوخته” در ادامه متذکر شد: سازبندی این آلبوم از پیانو، سینته سایزر و کی برد (بهرنگ بقایی) ، گیتار، گیتارباس( حامد حمیدزاده) و درامز(کسرا ابراهیمی) تشکیل داده است که البته برای سازهای بادی نوازنده میهمان هم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در متفاوت بودن این آلبوم کاملا مدعی هستم، افزود: به قدری در متفاوت بودن این آلبوم مدعی هستم که مطمئنم وقتی مردم آن را بشنوند این تفاوتها را متوجه می شوند. این تفاوتها را در تمامی قطعات آلبوم و همین طور در نوازندگی قطعات و ضبطشان لحاظ کرده ام. بهنا ادامه داد: آلبوم تازهم که هنوز عنوان مشخصی برای ان انتخاب نکرده ام، شامل ۱۰تا ۱۲ قطعه است که از این میان فقط ۱۰ قطعه نهایی و منتشر خواهد شد. تاکنون ۶ قطعه از این قطعات ضبط شده اند و مابقی آنها در دست ضبط می باشند که قرار است تا سه ماه دیگر تمامی مراحل ساخت و تولید آنها به پایان برسد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش گروه بهنا بر این است آلبوم تازه خود را تا پایان سال جاری به دست مخاطبان همیشگی خود برساند.

از این آهنگساز تا کنون علاوه بر موسیقی بیش از ۴۰ فیلم سینمایی، آلبوم‌هایی همچون زی‌بازی، دار قالی ، نه آنچنان، نسل سوخته و دیدگاه انتشار یافته است.

به گزارش ممتازنیوز پیش از این محمدرضا درویشی سوییتی آوازی برای تهران نوشت که باآواز حمیدرضا نوربخش ده سال قبل در تالار وحدت اجرا شد  و بعد از آن هم شاهین فرهت سمفونی برای تهران نوشت.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.