رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خواستار شد: تشدید نظارت بر بازار خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خواستار شد: تشدید نظارت بر بازار خودرو

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خواستار شد:
تشدید نظارت بر بازار خودرو

پرشین خودرو: رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خواستار تشدید نظارت بر عملکرد خودروسازان، واردکنندگان و نمایشگاه‌های عرضه اتومبیل در سال جدید شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محمد جعفری، اظهار امیدواری کرد که در سال جدید سازمان‌های نظارتی نظارت بر بازار خودرو را تشدید کنند.
وی با بیان اینکه متاسفانه چرخه تخلف در بازار خودرو از خودروسازان و واردکنندگان آغاز شده و تا نمایشگاه‌های عرضه اتومبیل ادامه دارد، حاطرنشان کرد: عدم تحویل خودرو در موعد مقرر و گران فروشی از مهمترین تخلفاتی است که در این حوزه انجام می‌شود.
‌رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: خودروسازان و واردکنندگان خودرو را پیش فروش و وجه آن‌را از مصرف‌کنندگان دریافت می‌کنند اما معمولا در موعد مقرر به دلایل مختلف خودرو به خریداران تحویل داده نمی‌شود.
وی افزود: از آن سو نیز بسیاری از نمایشگاه‌های عرضه اتومبیل در سطح شهر خودروها را گران‌تر از قیمت واقعی بازار عرضه کرده و تخلفات دیگری مانند عرضه خودروی کارکرده به جای صفر را نیز مرتکب می‌شوند.
جعفری با بیان اینکه در این شرایط نظارتها بر عملکرد تمام عوامل دخیل در چرخه تولید، واردات و فروش خودرو باید تشدید شود، تصریح کرد: امیدواریم امسال با تشدید نظارت ها شاهد کاهش نارضایتی شهروندان در این حوزه باشیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.