رییس دانشگاه بوعلی سینا: باید برای اوقات فراغت دانشجویان در خوابگاه‌ها برنامه‌ریزی کنیم

۲۲ آبان ،

رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: دانشگاه‌ها باید انسان‌های متخصص و متعهد تحویل جامعه دهند تا بتوانند در جامعه اسلامی ایفای نقش کنند.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه همدان، دکتر محمدعلی زلفی گل در حاشیه نشست مشترک رؤسا و معاونین فرهنگی و دانشجویی با مسؤولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان همدان افزود: امروزه متاسفانه در دانشگاه‌ها بیشتر به مسائل آموزشی توجه می‌شود در صورتی که باید به مسائل فرهنگی اهمیت ویژه‌ای داده شود.

وی بیان کرد: عمل و ایمان، دو بال برای پرواز دانشجویان محسوب می‌شود که متاسفانه به مقوله ایمانی و فرهنگی نگاه کمتری شده است.

دکتر زلفی گل تصریح کرد: مهمترین دغدغه ما پرورش دانشجویان متخصص و متعهدی است که از لحاظ علمی سرآمد و از لحاظ معنوی، زبانزد باشند.

وی عنوان کرد: ما باید در دانشگاه‌ها برای جغرافیای اوقات فراغت دانشجویان در خوابگاه‌ها، مکانهای ورزشی و کتابخانه‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

رییس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره «سبک زندگی» تصریح کرد: اگر ما اصول اسلامی را در زندگی خود به کار ببندیم سبک زندگی ما اسلامی خواهد شد.

دکتر زلفی گل در خاتمه تاکید کرد: توجه به مسائلی همانند اسراف نکردن و حرام و حلال در زندگی، می‌تواند در تغییر سبک زندگی بسیار موثر باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.