رییس سازمان بسیج مستضعفین: حلقه های صالحین حجاب کمرنگ شده را هم بازگرداند

سردار’محمد رضا نقدی’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره اثرات این طرح در کشور اظهار داشت: این طرح تربیتی اثرات کوتاه مدت مناسبی را در سطح جامعه داشته ولی برای کامل تر شدن آن نیاز به زمان بیشتری داریم.

وی افزود: بازگشت برخی بانوان کم حجاب به سمت حجاب کامل، آشنایی برخی جوانان با مسائل کامل اعتقادی، برطرف شدن برخی شبهات و بصیرت افزایی از جمله آثاری بوده که در سطح جامعه احساس شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین وجود این حلقه های تربیتی در مساجد و محلات را اثر گذار دانست و گفت: بسیاری از خانواده ها از این طرح به خوبی استقبال می کنند و رضایت خود را بارها در این زمینه اعلام داشته اند.

وی ادامه داد: این حلقه ها به خواست خود مردم در مکان هایی مثل مدارس، خوابگاههای دانشجویی، دانشگاهها و برای افرادی مانند اساتید، ورزشکاران، مهندسین و پزشکان در حال اجراست.

نقدی درباره چگونگی اجرای آن به غیر از محیط مساجد و برای افراد مختلف گفت: این طرح تربیتی که به مسائل اعتقادی، بصیرتی، فرهنگی و سیاسی می پردازد به گونه ای برای همه افراد جامعه تدوین شده و افراد با سنین و تحصیلات مختلف تحت آموزش های جداگانه ای قرار می گیرند.

وی افزود: به طور نمونه حلقه های صالحین پزشکان یا کشاورزان و مهندسان از یکدیگر مجزا است و در برخی زمینه ها مباحث به گونه ای متفاوت تر از یکدیگر و حتی به صورت تفکیک شده صورت می پذیرد.

طرح تربیتی حلقه های صالحین که به همت بسیج در کشور در حال اجراست به مباحث اعتقادی، فکری، بصیرت افزایی، علمی و سیاسی افراد جامعه کمک می کند.

این طرح تاکنون مورد استقبال مردم قرار گرفته و بزودی حلقه های صالحین گسترش بیشتری خواهد یافت.

تهرام /۷۲۶۱ / ۱۰۵۸/۱۳۴۸/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۹۳۹۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.