حلقه های صالحین بسیج راهی برای مقابله با تهاجم همه جانبه دشمنان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرلشگر ‘محمد علی جعفری’ شامگاه پنجشنبه در همایش میقات با صالحین که به همت سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و با حضور ده هزار نفر از بسیجیان پایتخت در مصلی تهران برگزار شد، گفت: طرح شجره طیبه صالحین از جمله خاستگاه انقلاب اسلامی بوده که یکی از راههای اصلی مقابله با جنگ نرم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دشمن به شمار می رود.

وی افزود: حضور بسیجیان در حلقه های صالحین که با بحث، مطالعه، هم اندیشی و حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی همراه است مقدمه ای برای کارهای بزرگ و ثاثیرگذار بسیج در جهاد فرهنگی و سازندگی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران، حلقه های صالحین را تاثیرگذار در مقابله با تهاجم دشمنان دانست و تصریح کرد: مجموعه فعالیت هایی که باید در مبارزه با جنگ نرم و در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی صورت پذیرد در حلقه های صالحین به طور صحیح آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: شرایط انقلاب اسلامی به عنوان الگوی بیداری اسلامی در منطقه حساس است و امروز مرکزیت آن تهران به حساب می آید که این حلقه های صالحین در جلوه معنوی بسیج تاثیر بسزایی دارد.

سردار جعفری تاکید کرد: بسیج و حلقه های صالحین آن تاثیر بسزایی در عرصه فرهنگی دارد و به بطور قطع حضور فعال این حلقه ها در عرصه جامعه ضامن حفظ نظام است.

۱۵۹۲

تهرام/۷۲۴۳/۱۰۵۸/۱۲۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۷۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.