بسیج باید بصیرت‌گرایی را جدی بگیرد/ایجاد ۹۱۳۱ حلقه صالحین بسیجی در استان تهران

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: وجود بصیرت در انسان سبب شناخت و آگاهی از باورهای دینی و اعتقادی شده که همه بسجیان باید الحاق آن در وجود خود را جدی بگیرند.

به گزارش تفسیری خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار علی نصیری در اولین همایش حلقه‌های صالحین بسیجی که در حرم عبدالعظیم شهر ری برگزار شد در خصوص بیم دشمنان از گسترش انقلاب‌های آزادانه‌ای مانند انقلاب اسلامی ایران در کشورهای دیگر اظهار داشت: دشمنان ایران و اسلام همواره همانند ۳۳ سال قبل از این انقلاب که iبه طور آزادانه و توسط مردم صورت گرفت ترسیده و بیم دارند iبه طوری که با توجه iبه تحولاتی که در منطقه صورت گرفته است این ترس آنها از گسترش چنین انقلابی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امروز همه دشمنان اسلام در حال جنگ با ایران از نوع امروزی یعنی جنگ نرم می باشند، خاطرنشان کرد: جنگ نرم همواره گسترده‌تر و وسعت عمق بیشتری از نظر آسیب رساندن iبه مردم کشور دارد که در این بین همه مردم iبه خصوص بسیجیان باید شناخت و راه مقابله با آن را فرا بگیرند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه افزود: از دیگر عواملی که در راه مقابله با دشمنان باید شناخت و از آن در این راه استفاده کرد بصیرت‌گرایی است.

سردار نصیری ادامه داد: وجود بصیرت در انسان سبب شناخت و آگاهی از باورهای دینی و اعتقادی است، که همه بسیجیان باید الحاق آن در وجود خود را جدی بگیرند.

وی اظهار داشت: ۹۱۳۱ حلقه صالحین بسیجی در استان تهران همه ظرفیت خود را iبه منظور شناخت هر چه بیشتر بسیجیان از بصیرت‌گرایی iبه کار گرفته است و  با گسترش و افزایش این حلقه‌های صالحین در کشور امیدواریم بتوانیم یک ایده نو و تازهی را در بین بسیجیان آغاز کرده و همواره آنرا ادامه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نداشتن بصیرت در بسیجیان را سبب انحراف آنها دانست و تصریح کرد: همانطور که در فتنه سال ۸۸ شاهد آن بودیم که اشخاصی از خودمان iبه سبب نداشتن بصیرت منحرف شده و راه دشمنان اسلام و غرب را در پیش گرفتند.

سردار نصیری خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین باید iبه صورت جدی مورد توجه قرار گیرد زیرا این موضوع یک امر واجب و خواسته فرمانده کل قوا نیز است.

وی در خاتمه اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی که هم اکنون در کشور در حال پیگیری از سوی همه مسئولان است نیز بسیجیان باید نقش خود را ایفا کرده و نسبت iبه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص همراهی مردم حرکت کنند تا گامی مثبت در تحقق این امر مهم در کشور بردارند. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.