زمان دقیق ˝هجرت˝ ریدلی اسکات مشخص شد

۰۷خردادماه،

کمپانی برادران وارنر و فاکس قرن بیستم با انتشار یافتن یک بیانیه مشترک، زمان دقیق اکران درام حماسی تاریخی ˝هجرت˝ از تازهترین ساخته‌های ریدلی اسکات، کارگردان و تهیه‌کننده شناخته شده هالیوود را مشخص کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، بر این اساس فیلم سینمایی “هجرت” (Exodus) با کارگردانی ریدلی اسکات از روز ۱۲ ماه دسامبر ۲۰۲۴ میلادی (۲۱ آذرماه) در سینماهای سراسر جهان روی پرده می‌رود.

بنابر این گزارش، ریدلی اسکات پس از انصراف استیون اسپیلبرگ، سکان کارگردانی درام تاریخی “هجرت” که روایتی از زندگی حضرت موسی(ع) و مهاجرت قوم بنی‌اسرائیل است را برعهده گرفت. پیش از او قرار بود استیون اسپیلبرگ این فیلم را جلوی دوربین ببرد اما پس از عدم توافق با سازندگان این فیلم، ریدلی اسکات جایگزین او شد.

به نوشته ایندی‌وایر، استیون زالیان که نگارش فیلمنامه‌هایی مانند “فهرست شیندلر” و “دختری با خالکوبی اژدها” را در کارنامه هنری خود دارد، فیلمنامه درام تاریخی “هجرت” را نوشته و ریدلی اسکات نیز برای نقش حضرت موسی، کریستین بل، بازیگر سرشناس هالیوود را انتخاب کرده است.

مذاکرات کمپانی برادران وارنر برای توافق با کریستین بل که این روزها مشغول بازی در تازهترین فیلم دیوید اوراسل با عنوان “فشار آمریکایی” است، آغاز شده و این بازیگر پس از اتمام فیلمبرداری فشار آمریکایی برای بازی در نقش حضرت موسی به پروژه فیلم “هجرت” می‌پیوندد.

ریدلی اسکات که همیشه یکی از پر کارترین فیلمسازان هالیوود بوده هم اکنون ۱۶ پروژه سینمایی را در مراحل مختلف پیش‌تولید، فیلمبرداری و پس از تولید دارد. ضمن اینکه امسال دو فیلم “مشاور” و “خارج از گود” را نیز روانه پرده‌های سینماها می‌کند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.