ساخت پروژه مسکن مهر کاملا متوقف خواهد شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح مسکن مهر به هیچ عنوان طرح جالبی نبود، گفت: ساخت پروژه‌های مسکن مهر کاملا متوقف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز ظهر پس از پایان جلسه هیئت دولت با اشاره به ساخت مسکن‌های مهر در کشور بدون ارائه خدمات اظهار داشت: بنده قبل از دولت هم اعلام کرده بودم که این نوع خانه‌سازی به ضرر دولت‌های آینده و گرفتار کردن مردم خواهد بود.  
 
وی افزود: هم‌اکنون بسیاری از واحدهای مسکن مهری که در کشور ساخته شده است فاقد امکانات اولیه، آب و برق و گاز می باشند و دولت به شدت درگیر حل و فصل این موضوع است.  
 
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت تامین خدمات را برای مردم در پروژه‌های مسکن مهر برای خود تعهد می‌داند، تصریح کرد: طرح مسکن مهر به هیچ عنوان طرح جالبی نبوده و باید متوقف شود.  
 
آخوندی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه های مسکن مهر در فضاها و مکان‌های نامرغوب و مناطق دوردست ساخته شده است زیرا مردم خواستار امکانات و خدمات می باشند و باید از قبل این امکانات تعبیه می‌شد.  
 
وی دربارهٔ گران شدن قیمت تمام شده پروژه‌های مسکن مهر برای مردم گفت: این پروژه‌ها طرح‌های دولتی نیستند، اینها پروژه‌هایی است که از طرف مردم و وام‌های بانکی ساخته شده است و چون دولت قبل پیشتاز ایجاد این طرح بوده ما در مقابل این افزایش قیمت‌ها تاکنون مقابله کرده‌ایم ولی به هر حال آمارها نشان می‌دهد ما ۴۰ درصد تورم داشته‌ایم، بنابراین به تمام پیمانکاران اعلام کرده‌ایم که باید نسبت به قراردادهای اولیه خود که با مردم بسته‌اند پایبند باشند.

انتهای پیام/  
 
 
 
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.