سایه مرگ بر “ترنج” افتاد

۰۵م اسفند ،

سایه مرگ اندیشی به سبب وجود شخصیتی به نام بیوک آقا در آخرین فیلم مجتبی راعی بر سر ترنج افتاد.

رضا ناجی بازیگر در خصوص نقش خود در فیلم سینمایی “ترنج در ترنج” به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: همیشه دعا می کنم نقش های تازهی به من پیشنهاد شود نقشی که بتوانم یک زندگی را از ابتدا تجربه و خودم را یکبار دیگر کشف کنم به نظرم نقش بیوک آقا در ترج در ترنج این ویژگی را داشت.

وی ادامه داد: این شخصیت یک مینیاتوریست سنتی است که کیفیت کارش بسیار بالا نیست سال ها با یک فرش فروش که نقشه فرش کار می کند همکاری کرده و حالا این شانس را آورده که، یک کارگزار هنری تشخیص می دهد که اگر او در پاریس نمایشگاهی داشته باشد موفق می گردد و همین مسئله مسیر یک نواخت زندگی اش را عوض می کند.

ناجی در خصوص فیلمنامه “ترنج در ترنج” اظهار داشت: بسیار وقت بود که بعد از آواز گنجشک ها منتظر یک سناریوی خوب بودم و پیشنهاد نمی شد و یکبار هم که پیشنهاد شد به مرحله ساخت نرسید تا این فیلمنامه که به نظرم یکی از همان هایی بود که انتظارش را می کشیدم.

بازیگر نقش بیوک در فیلم “ترنج در ترنج” در خصوص ویژگی این اثری تصریح کرد: بیوک بنا به دلایلی مرگ اندیش شده و در ترج در ترنج سایه این مرگ اندیشی بر همه زندگیش تأثیر دارد و این کلید اصلی بازی این کار بود.

ناجی در خصوص بازتاب این اثر در میان مخاطبان بیان کرد: با تمام وجودم سعی کردم نقش را طوری ایفا کنم که رضایت کامل را در چشمان مخاطب ببینم، خوشبختانه بعد از اکران فیلم بسیاری از مخاطبان به من تبریک گفتند نظر مردم برای من بسیار مهم است و از اینکه رضایت آنها به من القا شد بسیار خرسندم امیدوارم ترنج در ترنج جزو فیلم های پرفروش باشد.

وی در خصوص سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: جشنواره فیلم فجر محل ارزیابی کار هنری هنرمندان در عرصه فیلم می باشد بهتر است هیئت داوران با قضاوت عادلانه در کارها و تقدیر از فرد شایسته سبب دلگرمی هنرمندان شود.

ناجی در مورد فعالیت تازه خود در عرصه تلویزیون افزود: در حال حاضر آغاز این صدا به کارگردانی میر محمد را برای شبکه قرآنی در دست تهیه دارم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.