سران اصلاح‌طلب و کاندیدای اصلی دولت رد صلاحیت می‌شوند/ رقابت در اردوگاه اصولگرایان

۱۸اردیبهشت،

نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان این که سران اصلاح‌طلب و کاندیدای اصلی دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری رد صلاحیت خواهند شد، گفت: در انتخابات پیش‌رو، رقابت در اردوگاه اصولگرایان خواهد بود.

“زهره طیب‌زاده‌نوری” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به عنوان یک جریان در انتخابات پیش‌رو حضور خواهند داشت، گفت: از آن جا که اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند جایگاه سیاسی‌شان در جامعه را از دست بدهند، به هر‌قیمتی در  یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر خواهند شد.
 
وی در ادامه افزود: به اعتقاد بنده سران اصلاح‌طلب که به طور مستقیم در جریان فتنه ۸۸ حضور داشتند، قطعا رد‌صلاحیت خواهند شد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این که دولت به عنوان یک جریان مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: دولت با خط‌مشی‌هایی که دارد به نحوی خود را از اصولگرایان جدا کرده لذا به عنوان یک جریان مستقل مطرح می‌شود، چرا‌که اکثر اصولگرایان به مواضع دولت انتقادهای اساسی دارند.
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد: احتمال قریب به یقین، کاندیدای اصلی دولت رد صلاحیت خواهد شد، چرا که وی با دیدگاه‌هایی که از خود بروز داده  رجل سیاسی، مذهبی تلقی نمی‌شود، البته ممکن است دولت با اشخاص دیگری که بحث کاندیداتوری‌شان از سوی دولت مطرح است در عرصه انتخابات حضور پیدا کند که به اعتقاد بنده کاندیدای دولت شانسی برای رقابت نخواهد داشت.
 
وی با بیان این که جریان دیگری که در انتخابات حضور خواهند داشت طیف اصولگرایی است، گفت: اصولگریان طیفی از سلایق و تفکرات متفاوت‌اند و از درجه خلوص متفاوتی نسبت به آرمانهای اصلی انقلاب و نظام برخوردارند که البته همه قابل ارزش و احترام می باشند، در این طیف نیز با توجه به شکل‌گیری ائتلاف‌ها و هم‌چنین اشخاصی که از این طیف مستقل وارد انتخابات خواهند شد، نهایتا ۴،‌۵ کاندیدا از طیف اصولگرایی در صحنه انتخابات حاضر خواهند شد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه‌پایداری در خاتمه خاطر نشان کرد: رقابت اصلی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در  طیف اصولگرایان خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.