سردار جزایری:با شکست آمریکا در سوریه، شکستی دیگر به ناکامی‌های استکبار جهانی رقم زده شد

چهارشنبه ۲۴ خرداد – ۰۶:۵۶:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با وجود سرمایه‌گذاری بسیار زیاد آمریکا به همراه ارتجاع منطقه و برخی دولت‌های اروپایی برای به تسلیم کشاندن سوریه، دولت و مردم این کشور موفق شدند دوره بحرانی را پشت سر گذارند و لذا شکستی دیگر به ناکامی‌های چند سال اخیر استکبار جهانی در منطقه رقم زده شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با طرح این مسأله که زمان به نفع مقاومت در منطقه، در جریان است اظهار داشت: آمریکا و اروپا با بحران‌های فراوانی در عرصه‌های مشروعیت، امور مالی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و مثل گذشته قادر نیستند برنامه‌های شیطانی و ضد انسانی خود را علیه دیگران به سرانجام برسانند و لذا بدفعات با وجود سرمایه‌ گذاریهای قابل توجهی که انجام می‌دهند با شکست مواجه شده‌اند.
این فرمانده ارشد نیروهای مسلح کشورمان افزود: مقاومت منطقه موضوعی نیست که جمهوری اسلامی ایران در برابر آن بی‌تفاوت باشد و هرکس در مقابل این خط قرمز انقلاب اسلامی شیطنت کند، با آن برخورد می‌شود.
سردار جزایری همچنین تصریح کرد: پروپاگاندای واقعی و آنچه که از آن می‌توان با عنوان «پروژه بزرگ عملیات روانی» آمریکا علیه مقاومت، یاد کرد، هم‌اکنون علیه سوریه در جریان است و دشمن تلاش می‌کند با نمایش چهره واقعی از رویدادها و حوادث سوریه، بگونه‌ای وانمود کند که توانسته مهار این کشور را در اختیار بگیرد، این چهره‌سازی کاذب کاملاً برخلاف روال جاری زندگی در سوریه بوده و باید افکار عمومی و بخصوص تصمیم گیرندگان توجه داشته باشند که فریب «سوریه مجازی» یعنی آنچه که آمریکا تلاش دارد القاء کند با «سوریه واقعی» را نخورند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: بدخواهان مقاومت، در وقت مقتضی تنبیه خواهند شد.
وی خطاب به رسانه‌ها و مسئولین سیاسی کشورهای حامی مقاومت در اقص نقاط جهان اظهار داشت: حفظ مقاومت، کمک به مقاومت و برخورد با متجاوزین در رأس سیاست‌ها قرار دارد و این رسالت در هیچ شرایطی نباید تحت تأثیر القائات نادرست قرار گیرد.
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: با صراحت و بر اساس اطلاعات می‌گویم که آمریکا و هم پیمانانش هر چه می‌توانستند در مورد سوریه انجام دادند و به نتایج دلخواه دست نیافتند و مطمئناً دولت و مردم سوریه قادرند در برابر زورگویی‌ها بایستند و سربلند این نزاع شیطانی باشند. کشورهای دیگری که هر کدام به نحوی در موضوع سوریه دخیل هستند باید با عنایت به این واقعیت برنامه‌ریزی داشته باشند و توجه داشته باشند که سرنوشت فقط در اختیار مردم آن کشور است و هیچکس حق دخالت در آن را ندارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۳۱۸۵۶۲۶۰۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.