سرهنگ قلابی دفترچه جرمهایش بسته شد/ یک باند مامورنما منهدم شد

۳۰م دیماه ،

فردی که مدتها با لباس سرهنگی در خیابان جولان می داد و از اتباع بیگانه اخاذی می نمود، توسط ماموران انتظامی فاتب دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، در تشریح خبر فوق گفت: ماموران این یگان با اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر روی فعالیت های صورت گرفته در سطح حوزه استحفاظی تمامی منفعت طلبان سودجو را شناسایی و دستگیر می نمایند.
سرگرد ضرغام امیری در ادامه اظهار داشت: در این خصوص ماموران این یگان در پی اقدامات اطلاعاتی خود توانسته فردی را که با لباس نظامی و جعل عنوان سرهنگی از مردم به ویژه اتباع بیگانه به شکل گوناگون اخاذی می نمود، شناسایی کنند.
وی افزود: پس از شناسایی عوامل تجسس توانستند این فرد را ردیابی نمایند و با اقدامات پیچیده پلیسی طی یک عملیات ضربتی و مراقبتی موفق به دستگیری متهم در حالی که در خیابان ۱۳ آبان صالح آباد شرقی، خیابان ۱۰ متری با لباس و تجهیزات نظامی در حال پرسه زدن بود، دستگیر نمایند.
این مقام مسئول انتظامی در پایان با اشاره به بازرسی بدنی متهم و کشف یک رشته دستبند فلزی بدون شماره، کلید دستبند و یک قطعه عکس پلیسی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی و تخصصی مشخص گردید که متهم به صورت باندی و سازمان یافته عمل می نمایند که در این رابطه دو تن از همدستان وی به نام های محمد،الف و محمد،س در آدرس شهرری میدان نماز، خیابان علیزاده با هماهنگی کلانتری ۱۳۱ شهرری شناسایی و دستگیر شد.
لذا پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.