سریال معمایی «قتل» با یک شخصیت تازه برمی‌گردد

۱۱ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، الیاس کوتئاس قرارداد بازی در یک نقش ثابت در سریال «قتل» محصول شبکه ای‌ام‌سی را بست.

او در فصل سوم این مجموعه نقش اد اسکینر شریک زندگی سابق لیندن (میریل انوس) کارآگاه سمج و دقیق اهل سیاتل را بازی می‌کند.

 

الیاس کوتئاس یکی از بهترین بازیگران مرد نقش‌های مکمل است. او در فیلم‌های مطرحی چون «مورد عجیب بنجامین باتن» ساخته دیوید فینچر، «خط قرمز باریک» ساخته ترنس مالیک، «تصادف» ساخته دیوید کراننبرگ و «شاتر آیلند» ساخته مارتین اسکورسیزی بازی کرده است. او به زودی در فیلم‌های «گره شیطان»، «حالا من را می‌بینی»، «آخرین روز روی مریخ» و «جک اسکوارد» دیده می‌شود.

 

شبکه ای‌ام‌سی تابستان سال قبل پس از پخش فصل دوم سریال، با وجود نظرات مثبت منتقدان و نامزدی سریال در جوایز تلویزیونی اعلام کرد تولید «قتل» متوقف می‌شود، اما چند ماه بعد در حرکتی نادر اعلام کرد یک فصل دیگر به سازندگان سریال فرصت می‌دهد.

 

وینا سود به همراه تیم نویسندگانش این روزها مشغول نوشتن فصل سوم این سریال می باشند. این در حالی است که دو فصل اول سریال به ماجرای قتل رزی لارسن و تلاش لیندن و همکارش استفن هولدر برای پیدا کردن قاتلان اصلی سریال می‌پرداخت.

 

میریل انوس و جوئل کینامن که نقش دو کارگاه را در دو فصل اول «قتل» بازی کرده بودند در فصل سوم هم حضور دارند، اما بازیگران دیگری چون بیلی کمپل و میشل فوربز که نقش‌هایشان فقط به قتل رزی لارسن ربط داشت در فصل سوم حضور ندارند.

 

سریال «قتل» براساس یک سریال دانمارکی محبوب به نام «جرم» ساخته شده که سه فصل آن ساخته و پخش شده. هر فصل «جرم» به یک پرونده قتل می‌پردازد.

 

فصل سوم «قتل» در ۱۲ قسمت تولید می‌شود و داستان آن یک سال پس از بسته شدن پرونده قتل رزی لارسن آغاز می‌شود. لیندن از کارآگاه بودن خداحافظی کرده است. هولدر که در حال جستجو برای پیدا کردن یک دخترفراری است متوجه چندین و چند قتل می‌شود که به پرونده‌های قدیمی لیندن ربط دارد.

 

تولید سریال ۲۵ فوریه در ونکوور آغاز می‌شود.

 

هالیوود ریپورتر / ۲۸ ژانویه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.