سوپر استارها پایان دورانشان را باور ندارند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ژآله صامتی در گفت و گو با هنر آنلاین

ژآله صامتی گفت که بعضی سوپر استارهای میانسال هنوز نقش جوانها را بازی می کنند و مردم هم از آنها استقبال نمی کنند.

ژاله صامتی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره علل عدم استقبال مردم از فیلم هایی که سوپر استارها در آن بازی دارند گفت : مسئله عدم استقبال در باره همه بازیگران سوپر استار مصداق ندارد . iبه طور مثال استقبال مردم از فیلم ” من و تو ” با بازی محمد رضا گلزار بد نبود .
 

بازیگر ” ضد گلوله ” با اشاره iبه عمر مفید درخشش سوپر استارها در سینما تاکید کرد : درخشش یک سوپر استار دائمی نیست و معمولا بعد از مدتی جایشان را iبه سوپر استارهای جوان ترازخودشان می دهند و در سینمای ما هم چنین اتفاقی افتاده است و بعضی از بازیگران سوپر استار که وارد سنین میانسالی شده اند فیلم هایشان مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد .

بازیگر ” رفیق بد ” با تاکید بر وضعیت حاکم بر اقتصاد این روزها در جامعه افزود : در شرایطی که قدرت خرید مردم iبه سبب تورم پایین می آئید . طبیعی است اولین مسائلی که ازسبد خانواده حذف می گردد کارهای فرهنگی و منجمله سینما و تئاتر رفتن است وتوقع داشتن از مردم که با توجه iبه این شرایط اقتصادی بروند سینما نابجا است .

صامتی ضمن انتقاد از وضعیت بد فیلم نامه ها افزود : در حدود یک سال و نیم است که بعد از بازی در فیلم ” ضد گلوله ” پیشنهاد بازی در سینما را نپذیرفته ام . زیرا آنقدر فیلم نامه سطحی و مبتذل که خواندنشان سبب عصبانیت می گردد .
 

این بازیگر با اشاره iبه بیهوده بودن اختلافات میان حوزه هنری و وزارت ارشاد گفت : این اختلافات که iبه نظرم شبیه iبه جنگ زرگری است وفقط iبه سینما لطمه می زند و مطمئن باشید بعد از مدتی صلح و صفا میان این دوستان ایجاد می گردد .
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.