سیر نزولی قیمت ها در معاملات صنعت بیمه

۰۲م اسفند ،

بینا- در معاملات امروز دوم اسفندماه، سهام پنج شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش بینا در معاملات امروز بازار سرمایه، شرکت­های بیمه با کاهش ۵۰ درصدی در حجم معاملات نسبت به روز قبل، معامله۱۰۰ هزار سهم رادر مجموع تجربه نمودند. امروز نیز در معاملات، بیشترین ارزش مبادلات مربوط به بیمه پاسارگاد با ارزش ۱۲۶میلیون رسید. در بازار امروز معامله­ایی در سهام بیمه البرز، ما و میهن صورت نگرفت و نماد بیمه های ملت، آرمان، آسیا و دی متوقف بودند. در معاملات امروز روند صعودی قیمت در هیچ یک از شرکت ها ملاحظه نشد و در این میان بیمه نوین با کاهش ۴ درصدی قیمت نسبت به روز قبل بیشترین کاهش قیمت را تجربه نمود. درمجموع گروه شرکتهای بیمه امروز روند کاهشی را نسبت به روز قبل از خود نشان دادند. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز ۰٫۰۰۶ درصد کاهش داشت و به رقم ۱۵۸۱ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه پاسارگاد با حجم معاملات ۶۲,۹۹۸ سهم به ارزش ۱۲۶ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم با کاهش ۱۵،۰ درصدی به رقم ۱,۹۹۷ ریال رسید. بیمه پارسیان نیز نسبت به روز قبل ۴۱،۱ درصد کاهش داشت و با مبادله ۳۲،۲۰۰ سهم به ارزش ۷۱ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۲۰۰ ریال بسته شد.
در بیمه نوین ۲,۰۰۰ سهم به ارزش ۳ میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. این نماد با ۴،۰۳ درصد کاهش به قیمت پایانی ۱،۴۵۴ ریال رسید.
بیمه سامان با کاهش ۲،۷۹ درصدی مواجه بود. در این نماد ۱,۰۰۰ سهم به ارزش یک میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۱٫۳۲۲ ریال بسته شد.
در بیمه دانا ۴۰۰ سهم به ارزش ۲ میلیون ریال داد و ستد شد که این نماد  با کاهش ۲٫۱۱  درصدی و با قیمت پایانی ۴,۴۶۴ ریال بسته شد.
در معاملات امروز نماگر اصلی بازار سرمایه کاهش ۷۲ واحدی را داشت. شاخص کل بورس با کاهش ۰،۱۸ درصدی به رقم ۳۸۴۷۹ رسید. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط بهپالایش نفت اصفهانبا ۳۹واحد و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به ملی صنایع مس ایرانبا ۱۳۸واحد تأثیر بود. همچنین در معاملات امروز تعداد  ۲۷,۰۹۴میلیون سهم به  ارزش ۱,۰۰۶,۵۷۲٫۵۳ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.