شکست تحقیرآمیز پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز

به گزارش ایرنا، در این دیدار که درحضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر و در زیر بارش شدید باران ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، تیم تراکتورسازی با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد و به صدر جدول رده بندی نزدیک تر شد.

فلاویو لوپز در دقایق ۵۰ و ۶۳، فرزاد حاتمی در دقیقه ۵۷ و محمد حسین ابراهیمی در دقیقه ۶۵ برای تیم تراکتورسازی و رضا نور محمدی در دقیقه ۷۹ برای تیم پرسپولیس گلزنی کردند.

هادی نوروزی مهاجم تیم پرسپولیس در دقیقه ۲۱ یک ضربه پنالتی را به سود این تیم از دست داد.

شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز که در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارند، در نیمه نخست با دوندگی بسیار قصد داشتند تا از کناره ها به سمت دروازه میثاق معمار زاده سنگربان پرسپولیس نزدیک شوند.

امیر حسین صادقی و فلاویو لوپز بازیکنان تراکتورسازی موقعیت های ایده آل گلزنی خود را از دست دادند تا این تیم در نیمه نخست برابر پرسپولیس متوقف شود.

در این دیدار پرسپولیس با چند تغییر نسبت به دیدار گذشته خود در لیگ برتر (مقابل سایپا) گام به میدان گذاشته بود تا بتواند ناکامی های اخیر خود را در لیگ برتر جبران کند.

شاگردان مصطفی دنیزلی در نیمه نخست سعی داشتند با تجمع در میانه میدان، مانع از خودنمایی مهاجمان حریف شده و در ضد حملات به سمت دروازه تراکتورسازی نزدیک شوند.

پرسپولیس در دقیقه ۲۰ بر روی یک ضد حمله سرعتی از عمق خط دفاع تراکتورسازی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما هادی نوروزی این ضربه پنالتی را از دست داد تا بهترین بخت برای گلزنی پرسپولیس در نیمه نخست به هدر برود.

دراین نیمه، حمید علی عسگر در دقیقه ۳۷ و هادی نوروزی در دقیقه ۴۲، شانس شوتزنی بر روی دروازه تراکتورسازی به دست آورند اما ضربات این دو بازیکن به خارج زمین رفت تا پرسپولیس نتواند با پیروزی به رختکن برود.

نیمه دوم با حملات پردامنه سرخپوشان تراکتورسازی آغاز شد. آنان شوتزنی در پشت محوطه جریمه را در دستور کار خود داشتند که تاکتیک این تیم به ثمر نشست تا شکست سنگینی در پرونده پرسپولیس درج شود.

در دقیقه ۵۰ شوت غافلگیر کننده فلاویو لوپز مهاجم پرتغالی تیم تراکتورسازی از پشت محوطه جریمه در درون دروازه میثاق معمار زاده جای گرفت تا این تیم در آستانه هجدهمین پیروزی فصل خود قرار گیرد.

حملات بازیکنان تراکتورسازی در اوایل نیمه دوم ادامه یافت به طوریکه این تیم بر روی شوت سنگین لوپز و ضربه هوشیارانه حاتمی به دومین گل خود دست یافت.

شیرازه تیم خسته پرسپولیس بعد از گل دوم تراکتورسازی از هم پاشید به گونه ای که اشتباهات فاحش مدافعان و دروازه بان این تیم باعث شد تا تیم میزبان، دو گل دیگر به ثمر برساند تا قلعه نویی اشک شوق در ورزشگاه یادگار امام (ره) بریزد.

دنیزلی سرمربی پرسپولیس نیز در ۱۵ دقیقه پایانی، بازی وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا را راهی میدان کرد تا بر قدرت خط تهاجمی این تیم افزوده شود.

گل دقیقه ۷۹ رضا نور محمدی مدافع پیش تاخته تیم پرسپولیس مانع از شکست سنگین این تیم برابر تراکتورسازی نشد تا این تیم در مکان نازل دهم جدول رده بندی باقی بماند.

۹۱۲۲**۱۴۱۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۱۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.