شناسایی سارق لوازم داخل خودرو+تصویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ممتازنیوز: پسر تبهکار که پس از سرقت لوازم داخل خودرو و مدارک مالباختگان از حساب آنها برداشت می کند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، پنجم اردیبهشت امسال فردی با مراجعه به واحد گشت کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا به مأموران اعلام داشت که کیف دستی حاوی لپ تاپ، دو دسته چک ۵۰ برگی وی به همراه چندین عدد عابر بانک حاوی رمز و مدارک شناسایی وی به سرقت رفته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت داخل خودرو و به دستور شعبه ۱۸ بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با ارجاع پرونده به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ، مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شامگاه پنجم اردیبهشت وارد پارک شده و ماشین خود را در داخل پارکینگ پارک کردم. زمان بازگشت به محل پارک ماشین، ابتدا متوجه سرقت کیف دستی خود که آن را در داخل ماشین گذاشته بودم نشده اما زمان خروج از داخل پارکینگ متوجه شدم که کیف دستی حاوی یک دستگاه لپ تاپ، دو دسته چک ۵۰ برگی متعلق به دو نفر از دوستانم به همراه چندین عابر بانک حاوی رمز و دیگر مدارک شناسایی از قبیل کارت خودرو، کارت سوخت، کارت ملی، گواهینامه، بیمه نامه و … سرقت شده است.
با آغاز رسیدگی به پرونده و با توجه به سرقت عابربانک های حاوی رمز از مالباخته، کارآگاهان اداره بیستم به بررسی تراکنش مالی حساب های بانکی پرداخته و متوجه شدند که جوانی حدود ۲۰ ساله از همان ساعت های اولیه سرقت و با مراجعه به شعبات مختلف بانکی اقدام به برداشت وجه نقد از حساب های عابر بانک کرده است.
کارآگاهان اداره بیستم با مراجعه به شعبات مختلف بانکی به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته بانکی پرداخته و اطمینان پیدا کردند که تمامی برداشت از حساب های بانکی، از سوی یک نفر انجام شده است.
به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه حمید نیکان فر، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی تصویر برداشت کننده وجوه نقد از حساب های عابر بانکی مالباخته، دستور انتشار تصویر به دست آمده از دوربین های مداربسته بانکی از سوی مقام قضایی صادر شده است.
به همین خاطر از تمام شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۲۰ در اختیار اداره بیستم مبارزه با سرقت داخل خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.